Meklējat alternatīvu Freshdesk palīdzības dienesta programmatūrai?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Freshdesk alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespējams atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Ja meklējat alternatīvas klientu atbalsta platformas, apsveriet LiveAgent kā galveno risinājumu klientu apkalpošanas komandai. LiveAgent piedāvā visus rīkus klientu problēmu risināšanai un labāku attiecību veidošanai ar klientiem.

Mēs jums piedāvājam vairāk nekā 125 jaudīgas funkcijas, lieliskus rīkus un neskaitāmas integrācijas, kas palīdzēs jums klientu atbalsta pieteikumus atrisināt ātri un ērti. Izmantojiet priekšrocības, ko sniedz e-pasta pieteikumu apstrāde, tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju funkcijas vai zināšanu bāze, lai nodrošinātu ērtāku darbu ar mūsu programmatūru un izmantotu pēc iespējas efektīvāk vienotu platformu.

Vai šis jūs ieinteresēja? Turpiniet lasīt, lai noskaidrotu visas LiveAgent priekšrocības vai sāktu 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Kredītkartes informācija nav nepieciešama un nav nekādu zemūdens akmeņu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ietaupiet ar LiveAgent

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Visi rīki, kas nepieciešami, lai nodrošinātu pasaules līmeņa klientu apkalpošanu

Liveagent ir pilnīgi pabeigts risinājums, kas gatavs klientu atbalsta procesa risināšanai ar dažādiem produktivitātes rīkiem. Mūsu plašais funkciju klāsts palīdz ātrāk atrisināt klientu pieteikumus, vienlaikus samazinot atkārtotos uzdevumus un palielinot jūsu aģentu produktivitāti.

Pieteikumu apstrādes sistēma visas klientu sarunas, piemēram, e-pastus, pārvērš par palīdzības dienesta pieteikumiem, kurus var atrisināt klientu apkalpošanas aģenti. Tiešsaistes čata logrīka ievietošana jūsu mājaslapā var palīdzēt veidot netraucētas sarunas ar klientiem.

Parādiet pasaulei lielisku klientu atbalsta pieredzi, izmantojot tādus sociālos medijus kā Facebook, Twitter vai Instagram. Uzlabojiet savu klientu attiecību pārvaldību ar LiveAgent zvanu centru vai izveidojiet klientu portālus, kas tiek dēvēti arī par zināšanu bāzēm.

Paātriniet reakcijas laiku, izmantojot ātrāko tiešsaistes čatu

Jums nav jāapstrādā klientu pieprasījumi, izmantojot tikai e-pastus. LiveAgent var saglabāt jūsu aģentu veiktspēju un palīdzēt jūsu mājaslapā izmantojot visātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū.

Ātrāk sagatavojiet atbildes un ātrāk atrisiniet klientu pieprasījumus. Tiešsaistes čata logrīki ir ne tikai efektīvs klientu atbalsta rīks, bet tie var arī padarīt jūsu lietotāju kopienu par laimīgiem maksājošiem klientiem.

Apvienojumā ar citiem LiveAgent līdzekļiem, piemēram, iepriekšsagatavotām ziņām, reāllaika rakstīšanas skatu un atbilžu arhīvu, jūs varat paveikt darbu ar daudzām LiveAgent produktivitātes lietotnēm un rīkiem.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Komandas iesūtne ar tiešsaistes čatu un pielāgotām tīmekļa formām

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Atbilstošie klientu apkalpošanas dienesta līdzekļi

Mūsu līdzekļi ļauj jums veikt daudzas palīdzības dienesta darbības un uzdevumu automatizācijas, kas pretējā gadījumā padarītu jūsu atbildes laiku garāku. Samaziniet atkārtotus uzdevumus un atbildiet uz biežāk uzdotajiem jautājumiem ar iepriekšsagatavotajām ziņām.

Tiklīdz jums parādās brīvs laiks, varat palīdzēt kolēģiem veikt sarežģītus uzdevumus kopīgotajā daudzkanālu iesūtnē. Uzlabojiet savu darbplūsmu ar jaudīgiem darbplūsmas automatizācijas nosacījumiem, birkām un iekšējām piezīmēm klientu atbalsta pieteikumos. Noteikti apkopojiet klientu atsauksmes, lai turpinātu uzlabot savu veikumu.

Izvērsiet mijiedarbību ar saviem klientiem sociālo mediju kanālos un savienojiet citu programmatūru un trešās puses rīkus, lai izveidotu plūdenu integrāciju ar LiveAgent. Izpētiet LiveAgent funkcijas un rīkus un noskaidrojiet, kāpēc tā ir populāra izvēle uzņēmumiem visā pasaulē.

Padariet LiveAgent par pielāgotu programmatūras platformu, kas pielāgota kvalitatīvai klientu apkalpošanai

Vai vēlaties tikai klientu atbalsta pieteikumu apstrādi vai vairāk kanālu saziņai ar klientiem?
LiveAgent var būt klientu atbalsta programmatūra vai sadarbības programmatūra, kas atbilst jūsu klientu atbalsta komandas stilam un mērķim.

Definition of shared mailbox

Vai strādājat no jūsu Gmail iesūtnes? Pievienojiet visas savas e-pasta adreses LiveAgent komandas iesūtnē un parūpējieties par klientu atbalsta e-pastiem.

LiveAgent vienotā iesūtne var kalpot kā universālais e-pasta klients. Izmantojiet e-pasta sagataves, iestatiet piešķiršanas nosacījumus un atstājiet aģentiem piezīmes, lai efektīvi apkalpotu miljoniem klientu.

Right tools to increase sales

Iegūstiet piekļuvi tiešsaistes čatam, lai vienkāršotu aģentu saziņas procesu. Tiešsaistes čats ir arī lieliska izvēle klientiem, kuri vēlas, lai viņu jautājumi tiktu atbildēti ātri.

Ievietojiet savā mājaslapā pogu un palieliniet klientu apmierinātību ar čatu. Saņemiet reāllaika paziņojumus un sekojiet tam, cik cilvēku pārlūko jūsu tīmekļa lapas.

Definition of call transfers

Nodrošiniet spožas klientu atbalsta iespējas ar savu zvanu centru. Tālruņa zvani ir pieteikumu apstrādes sistēmas daļa, tāpēc varat sekot klientu pieprasījumiem.

LiveAgent ieraksta visas sarunas ar klientiem, tai skaitā tālruņa sarunas. Izveidojiet pielāgotus IVR algoritmus un pārvirziet zvanus uz atbilstošajiem klientu apkalpošanas aģentiem.

increase availability

Viens no jaunajiem populārajiem klientu komunikācijas kanāliem ir sociālie mediji. Ar Facebook, Twitter un Instagram palīdzību varat uzlabot savu palīdzības dienestu.

Uzņēmumi izmanto sociālo mediju kanālus, lai parādītu labāku klientu pieredzi, iegūtu klientu lojalitāti un veiktu citas klientu atbalsta aktivitātes.

Woman brainstorming

Palīdzības dienesta platformas izmanto pašapkalpošanās portālus, kas piepildīti ar noderīgiem rakstiem. Zināšanu bāzes raksti palielina pašapkalpošanās iespējas cilvēkiem, kuri vēlas atrast atbildes.

Liveagent labi darbojas kā zināšanu bāzes programmatūra. Pievienojiet zināšanu bāzes rakstus, kas pildīti ar vērtīgiem zināšanu resursiem un atbilžu arhīviem, lai klienti varētu pilnībā izmantot pašapkalpošanās iespējas.

Call routing time

LiveAgent lietotāja saskarne ir pilna ar līdzekļiem, kas tiek galā ar vienkāršiem procesiem un apjomīgu uzdevumu slodzi. Produktivitātes lietotnes ir standarta palīdzības dienesta daļa.

Klientu atbalsta pieteikumu pārvaldība kļūst vieglāka, izmantojot integrāciju ar trešo pušu rīkiem. Tādejādi LiveAgent kļūst par daudzkanālu sadarbības rīku dažādiem mērķiem.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobilā lietotne

LiveAgent ir daudzkanālu klientu apkalpošanas rīks. Lai saviem klientiem nodrošinātu labāko iespējamo servisa rīku, piedāvājam arī mobilo lietotni, lai varētu nodrošināt 24/7 personālu klientu apkalpošanu.

Ja jūsu klientu panākumu komandai nav piekļuves darbvirsmai, tā var izmantot gan Android, gan iOS lietotājiem pieejamās mobilās lietotnes priekšrocības.

Tādējādi jūsu uzņēmums var ātri apstrādāt visus klientu pieprasījumus, nodrošinot klientiem labākus apmierinātības vērtējumus.

Klientu apmierinātība ir mūsu prioritāte

Peter Komornik

Liveagent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt īpašu atbalstu saviem klientiem.

black Slido logo

Gatavi savam 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam?

Ja jums ir kādi papildu jautājumi, varat sazināties ar mums ar e-pastu palīdzību, sociālajos medijos vai varat zvanīt.

Mēs esam šeit 24/7, lai palīdzētu jums visā, kas attiecas uz klientu atbalstu un LiveAgent. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien bez maksas, tam nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu nosacījumu.

Ja vēlaties iegūt plašāku informāciju, skatiet mūsu video ar rīku izmantošanas un efektīvas darbplūsmas piemēriem, lai redzētu visu, ko LiveAgent var piedāvāt.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent
Saistītie Raksti arFreshdesk alternatīva
LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Pārejiet no CallPage uz LiveAgent un iegūstiet priekšrocības savam uzņēmumam.

Pārejat no CallPage uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības programmatūra mārketinga nozarei, kas sniedz dažādas iespējas klientu apkalpošanai un atbalsta risinājumus. Tas nodrošina personalizētus pakalpojumus un var tikt izmantots vairākiem aģentiem, uzlabojot produktivitāti. LiveAgent arī piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas, kā arī valodas pielāgojamus logrīkus. Uzņēmumi var migrēt uz LiveAgent no citām programmatūrām, lai uzlabotu klientu apmierinātību, piesaisti un reklāmguvumu. Tas nodrošina arī 24/7 klientu atbalstu un ir pieejams bez maksas vai arī ar maksas tarifu plāniem.

Uzaiciniet savas vietnes apmeklētājus uz tiešsaistes čatu ar saviem aģentiem. Liveagent piedāvā dažādus Uzaicinājumus. Lasiet par to un izmēģiniet LiveAgent jau tagad.

Čata uzaicinājumu galerija

LiveAgent ir ideāla alternatīva uzņēmumu risinājumu platformām, piedāvājot labu atbalstu un integrācijas iespējas, palielinot klientu apmierinātību un uzlabojot konversiju likmes.

E-pasta paziņojumi var nosūtīt e-pastu aģentiem, ja aģentam ir piešķirts Pieteikums vai klients ir atbildējis piešķirtajā pieteikumā. Lasiet par šo funkciju.

E-pasta paziņojumi

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tai ir bezmaksas izmēģinājuma periods. Uzņēmums piedāvā funkcijas kā VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldību.

Izpētiet labākās tiešsaistes čata programmatūras piedāvājumu tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu reāllaika čata programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu nebijušos augstumos.

Tiešsaistes čata programmatūra

Tiešsaistes čata programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas komandas efektivitāti, piedāvājot pieejamību, attiecību veidošanu un palielinātu produktivitāti. Tas var būt arī budžetam draudzīgs risinājums, kuram klienti dod priekšroku. Integrējot izvēlēto programmatūru, uzņēmumiem ir jāņem vērā dažādi faktori, piemēram, cenu modeļi, atbalsta iespējas un integrācijas.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Klientu apmierinātība ir saistīta ar biznesa veiksmi. Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti un reklāmguvumu. LiveAgent ir novērtēta kā labākā klientu apkalpošanas programmatūra, piedāvājot vairāk nekā 180 funkcijas un drošu mākoņbāzētu sistēmu.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties par personalizāciju un ātrumu visos atbalsta kanālos. Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas un izmantojiet automatizāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi. Uzziniet vairāk.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x