Izmantojot WYSIWYG redaktoru, varat uzlabot zīmola veidošanu un padarīt savu zināšanu bāzes platformu atpazīstamāku jūsu klientu vidū. Turklāt šis redaktors ļauj ne tik tehnoloģijās lietpratīgiem aģentiem un satura redaktoriem izveidot saistošus un profesionālus rakstus.
WYSIWYG redaktors piedāvā:
- Treknrakstu, Slīprakstu, Pārsvītrotu rakstu, Pasvītrotu rakstu
- Dažādus fontus, fontu izmērus, fontu krāsas un fontu fona krāsas
- Numurētus un atzīmētus sarakstus
- Atkāpes
- Citātus
- Saites
- Enkurus
- Attēlus
- Horizontālas līnijas
- Speciālās rakstzīmes
- Formatējuma noņemšanas funkciju
- Atcelšanu un atkārtojumu
- Tīmekļa runas ierakstīšanu
- Virsrakstu stilus
- Kreiso, labo, vidus centrējumu un teksta izplešanu
Tie, kas ir prasmīgi dizaineri, var izveidot pielāgotus zināšanu bāzes rakstus, izmantojot HTML un CSS redaktoru.
Zināšanu bāzes resursi
Start attaching photos, GIFs, and more!
Transform your knowledge base articles into aesthetically pleasing and user-friendly guides. Try it today. No credit card required.
Campaign Monitor Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Campaign Monitor ir e-pasta mārketinga platforma, kas piedāvā rīkus e-pasta kampaņu izveidošanai, automatizēšanai un uzraudzībai. To var sazināties, izmantojot sociālos medijus, kopienas forumu vai zināšanu bāzi. Klientu atbalsta komanda ir motivēta un ātri atbild uz jautājumiem. A/B testēšanas rīki ir arī pieejami.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Photoshop Radošais MI – Pārveido Nekustamo Īpašumu
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tiešsaistes čata platformu ar integrācijas iespējām, atbalstu, datu migrāciju un citām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un zināšanu bāzi. Visas tiesības rezervētas.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.