Atbalsts pa tālruni ir joprojām ir viens no svarīgākajiem veidiem, kā nodrošināt klientiem ātru un efektīvu atbalstu. Katram palīdzības dienestam vajadzētu to izmantot, lai gan ne vienmēr ir ērti vai izdevīgi iegādāties aparatūras tālruņus. Programmiskie tālruņi atrisina šo problēmu, lai jūsu palīdzības dienestam būtu līdzvērtīgi konkurences apstākļi.
LiveAgent viesotā zvanu centra programmatūra piedāvā iespēju izveidot savienojumu un izmantot programmiskos tālruņus (programmatūras tālruņus). Tas ļauj lietotājiem veikt balss zvanus, izmantojot interneta protokolu (VoIP) no skaitļošanas ierīcēm. Programmiskie tālruņi komunicē ar zvanu apmaiņas pakalpojumu sniedzēju, izmantojot SIP protokolu (SIP maģistrāles).
LiveAgent joprojām apstrādā, ieraksta un reģistrē zvanus.
Programmiskais tālrunis ir trešās puses papildprogramma, kas darbojas kopā ar jūsu LiveAgent zvanu centru. Ja jau lietojat kāda veida programmiskā tālruņa klientu, tā ir liela priekšrocība.
Programmisko tālruņu klienti
kas ļauj lietotājiem veikt VoIP zvanus:
- MicroSIP
- X-Lite
- Ekiga
- Jitsi
- Linphone
- Icanblink
- un vēl citi…
iOS un Android ierīces ar SIP funkcionalitāti
- LinPhone
- 3CX
- Zoiper
- un vēl citi…
Zināšanu bāzes resursi
Organize your calls with LiveAgent
Connect your favorite softphone to the LiveAgent call center and start providing awesome phone support for every customer. Get started with our free 30-day trial today!
Zvana Ieraksta Programmatūras apskats
Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus dažādiem mērķiem, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un palīdzot atrisināt problēmas. LiveAgent ir elastīgs un pielāgojams risinājums ar daudzām integrācijām.
Zvana Ieraksta Programmatūras apskats
Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un efektīvu problēmu risināšanu. LiveAgent piedāvā dažādas integrācijas un lietotājam draudzīgu pieredzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atbalstu.
Gamifikācijas Programmatūras apskats
Zoho Desk gamifikācija piedāvā jautru veidu, kā motivēt aģentus un uzlabot klientu apmierinātību ar nozīmītēm, goda zīmēm un izaicinājumiem. Tas ir noderīgs risinājums, bet var nebūt piemērots ļoti kompleksiem uzdevumiem.