Vai jūs esat internacionāls uzņēmums? Vai jums nepieciešams sniegt klientu servisu dažādās valodās? Dodiet jūsu klientu servisa darbiniekiem iespēju izvēlēties sev patīkamāko vaodu. LiveAgent šobrīt piedāvā 43 valodas un šis skaits regulāri paliek lielāks.
Ja vēlaties uzzināt, kā to visu uzstādīt, lasiet vairāk šeit: valodas un tulkojumi.
Pieejamo valodu saraksts:
- Angļu
- Arābu
- Bosniešu
- Katalāņu
- Horvātu
- Čehu
- Dāņu
- Holandiešu
- Igauņu
- Filipīniešu
- Somu
- Flāmu
- Franču
- Vācu
- Grieķu
- Ebreju
- Ungāru
- Ķīniešu vienkāršotā
- Ķīniešu tradicionālā
- Indonēziešu
- Itāļu
- Japāņu
- Korejiešu
- Latviešu
- Lietuviešu
- Maķedoniešu
- Malajiešu
- Melnkalniešu (Latīņu)
- Norvēģu
- Persiešu
- Poļu
- Portugāļu, Brazīļu
- Rumāņu
- Krievu
- Serbu (Latīņu)
- Slovāku
- Slovēņu
- Spāņu
- Zviedru
- Taizemiešu
- Turku
- Ukraiņu
- Vjetnamiešu
Vai jūsu valoda nav šajā sarakstā?
Palīdziet mums ar jaunas valodas tulkošanu un saņemiet 40% atlaidi jūsu LiveAgent mākoņa kontam. Uzrakstiet mums e-pastā, lai saņemtu vairāk informācijas par šo piedāvājumu.
Multilingvālo iespēju pārskats:
Valodām pielāgoti logrīki
Kamēr jūs personalizējat vai veidojat jūsu logrīkus LiveAgent, jūs varat iestatīt vēlamo valodu konkrētam departamentam. Tātad, ja jūs operējat dažādu tautību tirgos, tad jūs varat pielāgot arī jūsu mājaslapas logrīkus.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, tad lasiet par to šeit: LiveAgent valodām pielāgoti logrīki.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
LiveAgent offers customer communication management software that is adaptable to various languages with free trials available. Their software includes self-service and incoming call center features, as well as complaint management systems, buyer portals, and email management software. They also offer webinars, writing tests, and cost calculators, making them a valuable partner for businesses. The company emphasizes the need for businesses to maintain customer and employee satisfaction. LiveAgent delivers a demo and a free trial and have received a variety of awards and certificates. They also offer advanced language settings for their chat, contact, or feedback boxes to cater to multilingual support. Their Android app is also available for remote support management.