Iekšējie pieteikumi ļauj izveidot iekšēju piezīmi kolēģiem. Iekšējais pieteikums ir jāpiešķir konkrētam aģentam. Tas ir redzams tikai aģentiem, nevis klientiem vai citiem galalietotājiem. Iekšējos pieteikumus ir iespējams arī atlikt un izmantot kā plānotos uzdevumus.
Iekšējie pieteikumi ir noderīgi, lai:
- Nosūtītu iekšēju piezīmi aģentam
- Izveidotu uzdevuma aģentam/personu grupai konkrētā nodaļā
- Izveidot piezīmi sev (iespēja uz laiku atlikt iekšējā pieteikuma izsūtīšanu)
Veidojot iekšējos pieteikumus, varat:
- Izvēlēties nodaļu
- Izvēlēties aģentu
- Norādīt klientu
- Definēt tematu
- Izveidot ziņojumu
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
The article discusses a demonstration of the LiveAgent platform, showing the online activity of agents and visitors on a website. The platform also allows for communication with visitors through chat, and provides information on the source of website traffic. The article also mentions the use of cookies on the website.
LiveAgent piedāvā izcilu tiešsaistes klientu atbalsta sistēmu, kas apvieno tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju. Lai to izmantotu, jums ir jāsavieno tā ar visiem saviem e-pasta kontiem, sociālo mediju profiliem un tālruņu numuriem, un jāizveido atbalsta portāls. LiveAgent sniedz daudzus priekšrocības, to izmantojot, lai uzlabotu sava biznesa klientu apkalpošanas pieredzi.