Ja esat nolēmis sākt pārdot savus produktus vai pakalpojumus tiešsaistē un nolēmis izveidot savu interneta veikalu, LiveAgent ļoti labi saskan ar visām lietām, kas saistītas ar e-komerciju.
Ikvienam labam interneta veikalam būtu jāsniedz saviem klientiem atbalsts. Klientiem var rasties jautājumi par problēmām, kas saistītas ar viņu precēm vai pakalpojumiem, bet vēl svarīgāk – par produkta pozitīvajām un negatīvajām īpašībām. Šeit parādaties jūs un varat viņus pārliecināt iegādāties jūsu produktus.
Liveagent var palīdzēt pacelt e-komercijas tīmekļa vietni nākamajā līmenī. Pārvērtiet tīmekļa vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem, sniedziet viņiem padomus un palīdziet izlemt par jūsu produktu iegādi, un tas viss tieši no jūsu informācijas paneļa.
Tiešsaistes čats ir viens no ātrākajiem veidiem, kā klienti var jūs sasniegt tieši no jūsu tīmekļa vietnes. Viens no iemesliem, kāpēc LiveAgent ir lielisks risinājums jūsu e-komercijas tīmekļa vietnei, ir mūsu jaudīgais un ātrais tiešsaistes čata logrīks. Tas ir visātrākais tirgū, un tas var atnest vairāk maksājošus klientus.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
E-komercijas e-pasta sagataves
Klienta vērtība ir salīdzinājums starp produktu/pakalpojumu un iespējamām alternatīvām. Klientu vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc tie ir izdevīgi klientiem. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīts digitālā mārketinga uzņēmuma iekļaušanas stratēģijas veidošana, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanas rīkus. Turklāt, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas, ieteicams izmantot aptaujas un novirzīšanas mārketinga programmas, kas īsina pārdošanas ciklus un kontrolē tirdzniecības budžetu. Klientu apkalpošana sociālo mediju kanālos var būt noderīga, bet prasa loģiski organizētus procesus.