Uzziniet, kurš ir vispopulārākais veids, kā klienti ar jums sazinās. Liveagent sniedz detalizētu ieskatu visos saziņas kanālos: e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, kontaktinformācijas formas, atsauksmju formas, Facebook ziņas, tvīti… Aizmirstiet par ārējām sekošanas lietojumprogrammām. Viss ir iebūvēts!
Atsevišķus ierakstus varat kārtot pēc Nodaļas, Aģenta, Birkām un Datuma. Kanālu atskaites varat eksportēt uz CSV failu.
Kanāla atskaites atspoguļošanas iespējas (kolonnas)
- Kanāls
- Atbildes
- Jaunas atbildes vid.laiks
- Atbildes atvēršanas vid.laiks
- Zvani
- Garām palaisti zvani
- Zvana minūtes
- Čata ziņas
- Čati
- Garām palaisti čati
- Čata pacelšanas vid.laiks
- Čata vid.laiks
- Nav vērtējuma
- Nav vērtējuma %
- Uzslavas
- Uzslavas %
- Sūdzības
- Sūdzības %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie Zvani
- Pabeigtie Zvani
- Ienākošie Čati
- Pabeigtie Čati
- Izveidotie pieteikumi
- Atrisinātie pieteikumi
Kanāla atskaite var parādīt datus šāda veida diagrammās:
Izmantojiet kanāla atskaites ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai iegūtu vērtības no Kanālu atskaitēm.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Uzņēmējiem jāizveido klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis, pielāgojot produktus klientu vajadzībām. MI Stability vēstule aicina uz atvērtiem modeļiem AI uzraudzībā, akcentējot pārredzamību un konkurenci digitālajā ekonomikā. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un uzlabo zīmola lojalitāti. Kriss Gardners dalās ar padomiem jaunuzņēmumu veidošanai.
Spike e-pasta pārvaldības programmatūras apskats
Produkta izveide, klientu apkalpošanas prasmes un MI uzraudzības modeļi - svarīgi faktori uzņēmuma veiksmē. LiveAgent, Gmail un Proton Mail ir tikai dažas no programmatūrām, kas piedāvā šīs iespējas.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Klientu apmierinātība ir saistīta ar biznesa veiksmi. Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti un reklāmguvumu. LiveAgent ir novērtēta kā labākā klientu apkalpošanas programmatūra, piedāvājot vairāk nekā 180 funkcijas un drošu mākoņbāzētu sistēmu.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.