Audita žurnāls ir hronoloģiska ierakstu kopa, kas sniedz dokumentārus pierādījumus par darbībām, kuras ir veikuši atbalsta aģenti.
Audita žurnāls automātiski reģistrē sekojošas darbības:
- Lietotājs – Mainīts Statuss
- Lietotājs – Pieteicies
- Lietotājs – Izrakstījies
- Vispārēja Darbība
- Lietotājs – Skatījies pieteikumu
- Lietotājs – Atstājis pieteikumu
- Pieteikums – Statuss
- Pieteikums – Ziņa
- Pieteikums – Iekšēja Ziņa
- Pieteikums – Fails
- Pieteikums – Pārsūtīšana
- Pieteikums – Sistēmas paziņojums
- Pieteikums – Birkas mainītas
- Pieteikums – Balss ziņa
- Pieteikums – Piezīme
- Pieteikums – Reitings
- Pieteikums – Sadalīts
- Pieteikums – Cits
- Pieteikums – Zvans
- Pieteikums – Čats
- Pieteikums – Facebook
- Pieteikums – Pārsūtīts
- Pieteikums – Zināšanu bāze
- Pieteikums – Bezsaistē
- Pieteikums – Tvīts
- Pieteikums – Sadalīts
- Pieteikums – Tencent
- Pieteikums – Weibo
Audita žurnāla pielāgots Filtrs
Izmantojiet pielāgotu filtru, lai rādītu tikai noteiktas darbības, vai atlasiet aģentu, nodaļu, laika periodu, lai iegūtu noteiktus datus.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Detalizēts Palīdzības Dienesta Funkciju Pārskats
LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.
Campaign Monitor Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Campaign Monitor ir e-pasta mārketinga platforma, kas piedāvā rīkus e-pasta kampaņu izveidošanai, automatizēšanai un uzraudzībai. To var sazināties, izmantojot sociālos medijus, kopienas forumu vai zināšanu bāzi. Klientu atbalsta komanda ir motivēta un ātri atbild uz jautājumiem. A/B testēšanas rīki ir arī pieejami.
Kā pievienot Aģentus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.