Vairāk nekā 17 000 klientu uztic savus datus LiveAgent. Datu drošība mums ir ārkārtīgi svarīga. Mēs apvienojam vairākas drošības funkcijas, lai nodrošinātu, ka klientu, darbinieku un uzņēmumu dati vienmēr ir aizsargāti, tāpēc mūsu klienti var būt mierīgi, zinot, ka viņu dati ir drošībā, viņu saziņa ir droša un viņu uzņēmumi ir aizsargāti.
Divu faktoru autentifikācija Divpakāpju verifikācija nodrošina lielāku drošību Jūsu LiveAgent kontā. Ja ir iespējota divu faktoru autentifikācija, jebkuram mēģinājumam autorizēties kontā ir jāpievieno Google Authenticator lietotnē ģenerēts kods. Divpakāpju verifikācija var palīdzēt novērst nepazīstamu personu piekļuvi pat tad, ja viņiem ir Jūsu parole.
HTTPS šifrēšana Visi LiveAgent uzturētie konti darbojas drošā savienojumā, izmantojot HTTPS protokolu. HTTPS (Hyper Text Transfer Protocol Secure) ir droša HTTP protokola versija, kas ir protokols, ar kura palīdzību tiek nosūtīti dati starp Jūsu pārlūkprogrammu un tīmekļa vietni, kurai Jūs esat pieslēdzies. Tas nozīmē, ka visa saziņa starp Jūsu pārlūkprogrammu un LiveAgent tiek šifrēta, ieskaitot tērzēšanas un e-pasta saziņu.
Droša akreditācijas datu glabāšana Mēs ievērojam jaunāko labāko praksi, lai mākonī uzglabātu un aizsargātu lietotāju pieteikšanās akreditācijas datus un paroles.
IP un tīkla ierobežojumi Jūsu LiveAgent Agent paneli var konfigurēt tā, lai atļautu piekļuvi tikai no noteiktiem IP adrešu diapazoniem.
API drošība LiveAgent REST API ir pieejama tikai akreditētiem lietotājiem, pamatojoties uz lietotājvārdu un paroli vai lietotājvārdu un API marķieriem.
Surogātpasta filtrēšana LiveAgent ir iebūvēts inteliģents surogātpasta filtrs, kas nepārtraukti apgūst un uzlabo savas filtrēšanas iespējas.
Papildus tam mums ir arī programma “Bug Bounty”, ar kuras palīdzību neatkarīgie drošības pētnieki var palīdzēt mums aizsargāt mūsu lietojumprogrammu.
Mēs nodrošinām Jūsu datu konfidencialitāti un integritāti, izmantojot nozares labāko praksi. LiveAgent serveri tiek izvietoti IV vai III+ līmeņa, PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Mūsu drošības komanda pastāvīgi ievieš drošības atjauninājumus un aktīvi reaģē uz drošības brīdinājumiem un notikumiem.
Fiziskā drošība
Telpas un aprīkojums | Serveru vide LiveAgent serveri tiek izvietoti III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Datu centru iekārtas tiek nodrošinātas ar dublētu elektroenerģiju, katrā no tiem ir UPS un rezerves ģeneratori. |
Drošība klātienē | Drošības zonas Mūsu datu centru telpām ir aizsargāts perimetrs ar vairāku līmeņu drošības zonām, diennakts apsardzi, CCTV videonovērošanu, daudzfaktoru identifikāciju ar biometrisko piekļuves kontroli, fiziskām slēdzenēm un drošības pārkāpumu signalizāciju. |
Uzraudzība | Serveru un ierīču uzraudzība Visas ražošanas tīkla sistēmas, tīkla ierīces un ķēdes pastāvīgi uzrauga un loģiski administrē LiveAgent administratori. Fizisko drošību, elektroapgādi un interneta savienojamību ārpus koplietošanas būru durvīm vai Amazon/Linode pakalpojumiem uzrauga iekārtu nodrošinātāji. |
Atrašanās vieta | Datu centri ASV, Eiropā un Āzijā LiveAgent izvieto datus vairākos datu centros ASV, Eiropā un Āzijā atkarībā no Jūsu vēlmēm vai ģeogrāfiskās atrašanās vietas. Klienti var izvēlēties izvietot savus pakalpojumu datus tikai ASV vai tikai Eiropā. |
Mūsu tīklu aizsargā dublētie ugunsmūri, savā klasē labākā maršrutētāju tehnoloģija, droša HTTPS pārraide publiskajos tīklos un tīkla ielaušanās atklāšanas un/vai novēršanas tehnoloģijas (IDS/IPS), kas uzrauga un/vai bloķē ļaunprātīgu datplūsmu un tīkla uzbrukumus.
Tīkla drošība
Arhitektūra | Drošības zonas mūsu arhitektūrā Mūsu tīkla drošības arhitektūra sastāv no vairākām drošības zonām. Sarežģītākas sistēmas, piemēram, lietojumprogrammu serveri un datubāzu serveri, ir aizsargātas mūsu visuzticamākajās zonās. Citas sistēmas, piemēram, slodzes pārvaldītāji, ir izvietotas zonās, kas atbilst to jutīgumam atkarībā no funkcijas, informācijas klasifikācijas un riska. |
Trešo pušu iekļūšanas testi | Trešo pušu drošības pētījumi Papildus mūsu plašajai iekšējai skenēšanas un testēšanas programmai LiveAgent sadarbojas arī ar trešo pušu drošības ekspertiem un pētniekiem, lai veiktu drošības pārbaudes un plašus iekļūšanas testus. |
Tīkla ievainojamības skenēšana | Ievainojamību skenēšana Tīkla drošības skenēšana sniedz mums padziļinātu ieskatu, lai ātri identificētu neatbilstīgas vai potenciāli neaizsargātas sistēmas. |
DDoS risku mazināšana | DDoS risku mazināšana Lai aizsargātu pret pakalpojumu lieguma uzbrukumiem un mazinātu to ietekmi, ir izveidota nozarē vadošā infrastruktūra. |
Šifrēšana | Saziņas šifrēšana Komunikācija starp jums un LiveAgent serveriem tiek šifrēta, izmantojot nozares labāko praksi HTTPS un transporta slāņa drošību (TLS) publiskajos tīklos. |
Mēs izmantojam vairāku līmeņu dublēšanas un avārijas atjaunošanas stratēģiju. Rezerves kopijas un gandrīz reāllaika momentuzņēmumi tiek veidoti dažādos intervālos, un vairākas kopijas tiek droši uzglabātas dažādos serveros. Mūsu avārijas seku novēršanas programma nodrošina, ka mūsu pakalpojumi joprojām ir pieejami vai ir viegli atjaunojami avārijas gadījumā.
Mūsu dublēšanas arhitektūra novērš vienu atteices punktu. Apvienojumā ar visaptverošām dublējumkopijām mēs nodrošinām, ka klientu dati ir replicēti un pieejami visās ražošanas sistēmās
LiveAgent pilnībā atbilst VDAR direktīvai, kas stājās spēkā 2018. gada 25. maijā. Drošības ekspertu un izstrādātāju komanda strādāja pie mūsu drošības politikas stiprināšanas un izpratnes veicināšanas par datu aizsardzību un to, kas tiek prasīts no mūsu darbiniekiem, lai ievērotu noteikumus, ko ievieš VDAR. Mēs arī esam parūpējušies, lai mūsu klienti tiktu savlaicīgi informēti par jaunāko notikumu attīstību.
Uzziniet vairāk par LiveAgent un VDAR.
Kādu informāciju mēs ievācam? Mēs apkopojam Google lietotāju e-pasta adresi.
Kā mēs izmantojam informāciju? Mēs to izmantojam, lai piekļūtu Google lietotāju pastkastītei, lai apstrādātu viņu e-pastus un pārvērstu tos palīdzības pieteikumos.
Kā mēs dalāmies ar informāciju? Mēs nedalāmies ar informāciju ar trešajām pusēm.
Izmantojot no Google API saņemto informāciju, tiks ievērota Google API Pakalpojumu lietotāja datu politika, tostarp Ierobežotas lietošanas prasības.
Optimālas Klientu Apkalpošanas Noslēpumi
Padomi optimālai klientu apkalpošanai: izvairieties no žargona, pārtraukieties, piedāvājiet klientiem pretēju padomu savām interesēm, uzdodiet atvērtus jautājumus, saglabājiet pozitīvu attieksmi.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.
LiveAgent ir uzņēmumu risinājumu platforma, kas pielāgojas jūsu uzņēmuma mērogam un nozarei. Izmēģiniet bez maksas! Iestatīšana aizņem mazāk nekā piecas minūtes. Pieejami risinājumi dažādām nozarēm, piemēram, e-komercijai, celojumiem un viesnīcām, mārketingam un telekomunikācijām, izklaidei un vairāk. LiveAgent ir palīdzējis dažāda lieluma un veida organizācijām.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 2: E-pasts, Automatizācija, SLA
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas uzlabo apkalpošanu, komunikāciju un klientu apmierinātību. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem