Vairāk nekā 17 000 klientu uztic savus datus LiveAgent. Datu drošība mums ir ārkārtīgi svarīga. Mēs apvienojam vairākas drošības funkcijas, lai nodrošinātu, ka klientu, darbinieku un uzņēmumu dati vienmēr ir aizsargāti, tāpēc mūsu klienti var būt mierīgi, zinot, ka viņu dati ir drošībā, viņu saziņa ir droša un viņu uzņēmumi ir aizsargāti.

Produktu drošība

Divu faktoru autentifikācija Divpakāpju verifikācija nodrošina lielāku drošību Jūsu LiveAgent kontā. Ja ir iespējota divu faktoru autentifikācija, jebkuram mēģinājumam autorizēties kontā ir jāpievieno Google Authenticator lietotnē ģenerēts kods. Divpakāpju verifikācija var palīdzēt novērst nepazīstamu personu piekļuvi pat tad, ja viņiem ir Jūsu parole.

HTTPS šifrēšana Visi LiveAgent uzturētie konti darbojas drošā savienojumā, izmantojot HTTPS protokolu. HTTPS (Hyper Text Transfer Protocol Secure) ir droša HTTP protokola versija, kas ir protokols, ar kura palīdzību tiek nosūtīti dati starp Jūsu pārlūkprogrammu un tīmekļa vietni, kurai Jūs esat pieslēdzies. Tas nozīmē, ka visa saziņa starp Jūsu pārlūkprogrammu un LiveAgent tiek šifrēta, ieskaitot tērzēšanas un e-pasta saziņu.

Droša akreditācijas datu glabāšana Mēs ievērojam jaunāko labāko praksi, lai mākonī uzglabātu un aizsargātu lietotāju pieteikšanās akreditācijas datus un paroles.

IP un tīkla ierobežojumi Jūsu LiveAgent Agent paneli var konfigurēt tā, lai atļautu piekļuvi tikai no noteiktiem IP adrešu diapazoniem.

API drošība LiveAgent REST API ir pieejama tikai akreditētiem lietotājiem, pamatojoties uz lietotājvārdu un paroli vai lietotājvārdu un API marķieriem.

Surogātpasta filtrēšana LiveAgent ir iebūvēts inteliģents surogātpasta filtrs, kas nepārtraukti apgūst un uzlabo savas filtrēšanas iespējas.

Papildus tam mums ir arī programma “Bug Bounty”, ar kuras palīdzību neatkarīgie drošības pētnieki var palīdzēt mums aizsargāt mūsu lietojumprogrammu.

Datu centra drošība

Mēs nodrošinām Jūsu datu konfidencialitāti un integritāti, izmantojot nozares labāko praksi. LiveAgent serveri tiek izvietoti IV vai III+ līmeņa, PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Mūsu drošības komanda pastāvīgi ievieš drošības atjauninājumus un aktīvi reaģē uz drošības brīdinājumiem un notikumiem.

Fiziskā drošība

Telpas un aprīkojumsServeru vide LiveAgent serveri tiek izvietoti III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Datu centru iekārtas tiek nodrošinātas ar dublētu elektroenerģiju, katrā no tiem ir UPS un rezerves ģeneratori.
Drošība klātienēDrošības zonas Mūsu datu centru telpām ir aizsargāts perimetrs ar vairāku līmeņu drošības zonām, diennakts apsardzi, CCTV videonovērošanu, daudzfaktoru identifikāciju ar biometrisko piekļuves kontroli, fiziskām slēdzenēm un drošības pārkāpumu signalizāciju.
UzraudzībaServeru un ierīču uzraudzība Visas ražošanas tīkla sistēmas, tīkla ierīces un ķēdes pastāvīgi uzrauga un loģiski administrē LiveAgent administratori. Fizisko drošību, elektroapgādi un interneta savienojamību ārpus koplietošanas būru durvīm vai Amazon/Linode pakalpojumiem uzrauga iekārtu nodrošinātāji.
Atrašanās vietaDatu centri ASV, Eiropā un Āzijā LiveAgent izvieto datus vairākos datu centros ASV, Eiropā un Āzijā atkarībā no Jūsu vēlmēm vai ģeogrāfiskās atrašanās vietas. Klienti var izvēlēties izvietot savus pakalpojumu datus tikai ASV vai tikai Eiropā.

Tīkla drošība

Mūsu tīklu aizsargā dublētie ugunsmūri, savā klasē labākā maršrutētāju tehnoloģija, droša HTTPS pārraide publiskajos tīklos un tīkla ielaušanās atklāšanas un/vai novēršanas tehnoloģijas (IDS/IPS), kas uzrauga un/vai bloķē ļaunprātīgu datplūsmu un tīkla uzbrukumus.

Tīkla drošība

ArhitektūraDrošības zonas mūsu arhitektūrā Mūsu tīkla drošības arhitektūra sastāv no vairākām drošības zonām. Sarežģītākas sistēmas, piemēram, lietojumprogrammu serveri un datubāzu serveri, ir aizsargātas mūsu visuzticamākajās zonās. Citas sistēmas, piemēram, slodzes pārvaldītāji, ir izvietotas zonās, kas atbilst to jutīgumam atkarībā no funkcijas, informācijas klasifikācijas un riska.
Trešo pušu iekļūšanas testiTrešo pušu drošības pētījumi Papildus mūsu plašajai iekšējai skenēšanas un testēšanas programmai LiveAgent sadarbojas arī ar trešo pušu drošības ekspertiem un pētniekiem, lai veiktu drošības pārbaudes un plašus iekļūšanas testus.
Tīkla ievainojamības skenēšanaIevainojamību skenēšana Tīkla drošības skenēšana sniedz mums padziļinātu ieskatu, lai ātri identificētu neatbilstīgas vai potenciāli neaizsargātas sistēmas.
DDoS risku mazināšanaDDoS risku mazināšana Lai aizsargātu pret pakalpojumu lieguma uzbrukumiem un mazinātu to ietekmi, ir izveidota nozarē vadošā infrastruktūra.
ŠifrēšanaSaziņas šifrēšana Komunikācija starp jums un LiveAgent serveriem tiek šifrēta, izmantojot nozares labāko praksi HTTPS un transporta slāņa drošību (TLS) publiskajos tīklos.

Atjaunošana pēc avārijas, dublēšana un redundance

Mēs izmantojam vairāku līmeņu dublēšanas un avārijas atjaunošanas stratēģiju. Rezerves kopijas un gandrīz reāllaika momentuzņēmumi tiek veidoti dažādos intervālos, un vairākas kopijas tiek droši uzglabātas dažādos serveros. Mūsu avārijas seku novēršanas programma nodrošina, ka mūsu pakalpojumi joprojām ir pieejami vai ir viegli atjaunojami avārijas gadījumā.

Mūsu dublēšanas arhitektūra novērš vienu atteices punktu. Apvienojumā ar visaptverošām dublējumkopijām mēs nodrošinām, ka klientu dati ir replicēti un pieejami visās ražošanas sistēmās

ES VDAR

LiveAgent pilnībā atbilst VDAR direktīvai, kas stājās spēkā 2018. gada 25. maijā. Drošības ekspertu un izstrādātāju komanda strādāja pie mūsu drošības politikas stiprināšanas un izpratnes veicināšanas par datu aizsardzību un to, kas tiek prasīts no mūsu darbiniekiem, lai ievērotu noteikumus, ko ievieš VDAR. Mēs arī esam parūpējušies, lai mūsu klienti tiktu savlaicīgi informēti par jaunāko notikumu attīstību.

Uzziniet vairāk par LiveAgent un VDAR.

Google OAuth un Google Data

Kādu informāciju mēs ievācam? Mēs apkopojam Google lietotāju e-pasta adresi.

Kā mēs izmantojam informāciju? Mēs to izmantojam, lai piekļūtu Google lietotāju pastkastītei, lai apstrādātu viņu e-pastus un pārvērstu tos palīdzības pieteikumos.

Kā mēs dalāmies ar informāciju? Mēs nedalāmies ar informāciju ar trešajām pusēm.

Izmantojot no Google API saņemto informāciju, tiks ievērota Google API Pakalpojumu lietotāja datu politika, tostarp Ierobežotas lietošanas prasības.

Saistītie Raksti
Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā dažādas iespējas, tostarp reāllaika čatu un atbildi uz ziņām sociālajos tīklos, interaktīvo balss atbildi un zināšanu bāzi. Turklāt LiveAgent var reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas izmantojot aplikāciju tālruņus, kas darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru.

Parūpējieties par saviem norēķiniem, rēķiniem, maksājumu autorizāciju un daudz ko citu, izmantojot norēķinu rīkus un integrāciju ar LiveAgent.

Norēķinu pārvaldība

LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta pakalpojumus, tostarp čatprogrammu un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Uzņēmums ir saņēmis apbalvojumus un sertifikātus un piedāvā partneru programmu. LiveAgent ir arī lētāks par citiem alternatīviem pakalpojumiem, piemēram, ZenDesk un TeamSupport. Meklējat alternatīvu citiem programmiem? LiveAgent piedāvā sistēmas uzlabojumus, datu migrāciju un atbalstu klientiem.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojies tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu.

Pārejat no Vocalcom uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalsta pieteikumus no vienas saskarnes. Tas ir vienkāršs, ātrs un drošs veids, kā pārvietot datus no Vocalcom uz LiveAgent. LiveAgent ļauj pārvietot tādus datus kā palīdzības pieteikumus, palīdzības pieteikumu tagus, klientus, administratorus un citus. Programmatūra ir pilnībā pielāgojama un pieejama vairāk nekā 48 valodās.

Izmantojiet LiveAgent sistēmā esošās piezīmes. Atstājiet piezīmi, kas paredzēta tikai Jūsu aģentiem un ko var redzēt tikai viņi. Kopīgojiet progresu un atjauninājumus.

Piezīmes

LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu ar iepriekšsagatavotām ziņām un pieteikumu atkārtotu piešķiršanu. Reāllaika rakstīšanas skats arī ir pieejams. Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citas programmatūras iespējas. Lieta darījumā, piedāvājot bezmaksas izmēģinājuma periodu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju