Zoho klientu atbalsta kanāli un kontaktinformācija, ieskaitot e-pastu, zvanu centru, sociālo mediju atbalstu un vairāk.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar ZOHO klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar ZOHO atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši ZOHO klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar ZOHO pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
https://help.zoho.com/portal/en/kb
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ZOHO koncentrējas uz tīmeklī bāzētiem biznesa rīkiem un informācijas tehnoloģijām.
ZOHO uzmanības centrā ir tīmeklī bāzēti biznesa rīki un informācijas tehnoloģijas, tostarp tiešsaistes biroja komplekts, Lietu interneta pārvaldības platformas un IT pārvaldības programmatūras komplekts.
ZOHO klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar ZOHO, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Varat sazināties ar viņu atbalstu, rakstot e-pastu uz sales@zohocorp.com
Nē, ZOHO nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar palīdzības tālruni +1 877 834 4428
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem