Kā sazināties ar Zendesk pārstāvjiem un atrast palīdzību tiešsaistē?
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Zendesk klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Zendesk atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Zendesk klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Zendesk pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zendesk veido programmatūru labākām attiecībām ar klientu .
Zendesk veido programmatūru labākām attiecībām ar klientu .
Zendesk klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Zendesk, uzsākot čatu ar dzīvu aģentu tīmekļa vietnē, zvanot uz palīdzības tālruņa līniju vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Zendesk nav e-pasta atbalsta.
Jā, Zendesk ir tiešsaistes čata atbalsts. Atveriet vietni un atrodiet pogu “Saņemt palīdzību” (Get help): https://support.zendesk.com/
Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar palīdzības tālruni 888-670-4887
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem