Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Zemanta klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Zemanta atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Zemanta klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Zemanta pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zemanta API ļauj pārvaldīt visus multivides pirkumus, neizejot no Jūsu iekšējās sistēmas.
Zemanta API ļauj pārvaldīt visus multivides pirkumus, neizejot no Jūsu iekšējās sistēmas.
Zemanta klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Ar Zemanta var sazināties, nosūtot e-pastu vai atstājot ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Varat sazināties ar viņu atbalstu, rakstot e-pastu uz info@zemanta.com
Nē, Zemanta nav tiešsaistes čata atbalsta.
Zemanta nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem