Zaizera palīdzības dienesta sniegto informāciju var izmantot, lai sazinātos ar Zapier klientu atbalsta komandu. Saitē norādīti kontaktdati, lai atrisinātu jautājumus par Zapier. Juridiskie kontakti un citas saites arī ir pieejamas lapas apakšā.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Zapier klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Zapier atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Zapier klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Zapier pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zapier ir programmatūras izstrādes uzņēmums. Tas piedāvā SaaS rīku, kas savieno lietojumprogrammas un automatizē darbplūsmas.
Zapier ir programmatūras izstrādes uzņēmums. Tas piedāvā SaaS rīku, kas savieno lietojumprogrammas un automatizē darbplūsmas.
Zapier klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu, forumu atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Ar Zapier var sazināties, nosūtot e-pastu vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Varat sazināties ar atbalstu, rakstot e-pastu uz contact@zapier.com
Nē, Zapier nav tiešsaistes čata atbalsta.
Zapier nav pieejams klientu atbalsts pa tālruni.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem