Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Zagat klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Zagat atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Zagat klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Zagat pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Zagat Stories” apskata COVID-19 ietekmi uz viesmīlības industriju, vienlaikus turpinot stāstīt nemirstīgus stāstus par šefpavāriem un restorānu saimniekiem.
“Zagat Stories” apskata COVID-19 ietekmi uz viesmīlības industriju, vienlaikus turpinot stāstīt nemirstīgus stāstus par šefpavāriem un restorānu saimniekiem.
Zagat klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu un sociālo mediju atbalstu.
Varat sazināties ar Zagat, nosūtot e-pastu vai atstājot ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām.
Varat sazināties ar Zagat atbalstu, rakstot e-pastu uz feedback@zagat.com
Nē, Zagat nav čata atbalsta.
Zagat nav tālruņa atbalsta.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem