Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar W3C klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar W3C atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši W3C klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar W3C pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
W3C ir programmatūras un interneta uzņēmums. W3C ir starptautiska sabiedrība, kurā dalīborganizācijas, pilna laika personāls un sabiedriskie darbinieki nāk kopā, lai izstrādātu tīmekļa standartus.
W3C klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Varat sazināties ar W3C atbalsta komandu, nosūtot e-pastu vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Varat sazināties ar viņu atbalstu, rakstot e-pasta ziņu šeit: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help Tas ir atkarīgs no nepieciešamā atbalsta veida.
Nē, W3C nav tiešsaistes čata atbalsts.
W3C nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem