Aptveriet Webnode klientu atbalsta kontaktinformāciju, ieskaitot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālos tīklus. Uzziniet par Webnode tiešsaistes atbalsta iespējām un kā sazināties ar viņiem palīdzībai. Iepazīstieties ar Webnode pakalpojumiem kā tīmekļa vietnes veidotāja platformu un dažādajām funkcijām. Tiek pieminēts arī LiveAgent, klientu atbalsta programmatūra, un tās funkcijas.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Webnode klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Webnode atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Webnode klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Webnode pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
webnode.com/zh/privatuma-politika/
N/A
N/A
Webnode ir tiešsaistes mājaslapas konstruktora platforma, kas piedāvā vienkāršu “vilkšanas un nomešanas” saskarni, lai radītu un pārvaldītu profesionāli veidotas mājaslapas. Tas piedāvā dažādas mājaslapu sagataves un pielāgojamas funkcijas, kas var tikt izmantotas, lai ātri un viegli izveidotu mājaslapu, bez jebkādām programmēšanas zināšanām. Webnode piedāvā arī viesošanas pakalpojumus, domēna reģistrāciju un mārketinga rīkus, lai palīdzētu popularizēt jūsu mājaslapu.
Webnode piedāvā dažādas tiešsaistes atbalsta iespējas, lai nodrošinātu, ka klientiem ir nepieciešamie resursi savu mājaslapu izveidei un pārvaldīšanai. Webnode Palīdzības Centrs ir pirmā pietura klientiem, kas meklē palīdzību. Tas satur detalizētus rakstus un video pamācības par dažādām tēmām, sākot no mājaslapas izveidošanas līdz sarežģītākām funkcijām. Klienti var arī nosūtīt atbalsta pieprasījumu tieši Webnode komandai. Webnode komanda ir pieejama, lai atbildētu uz jautājumiem, sniegtu tehnisko palīdzību un novērstu jebkādas problēmas, ar kurām jūs varētu saskarties. Turklāt Webnode piedāvā tiešsaistes forumu klientiem, palīdzības saņemšanai no citiem lietotājiem un lai dalītos ar padomiem un paņēmieniem. Forums ir lielisks veids, kā saņemt atsauksmes par savu mājaslapu un mācīties no citu lietotāju pieredzes. Visbeidzot, Webnode arī nodrošina tiešsaistes čata iespēju, kas ir pieejama 24/7. Izmantojot tiešsaistes čatu, klienti var ātri sazināties ar Webnode komandu un saņemt vajadzīgās atbildes. Webnode tiešsaistes atbalsta iespējas atvieglo iespēju klientiem saņemt nepieciešamo palīdzību un izmantot savu Webnode pieredzi pilnībā.
Ja jums nepieciešama palīdzība saistībā ar Webnode kontu, varat sazināties ar Webnode, lai saņemtu palīdzību. Webnode piedāvā 24/7 klientu apkalpošanu, izmantojot tiešsaistes čatu un e-pastu. Viņu klientu apkalpošanas iespējām varat piekļūt viņu mājaslapas palīdzības centra lapā. Lai sazinātos ar Webnode, izmantojot tiešsaistes čatu, palīdzības centra lapā vienkārši noklikšķiniet uz pogas “Tiešsaistes Čats”. Ja vēlaties sūtīt e-pastu, varat to darīt uz support@webnode.com.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.