Vox Palīdzības Dienesta sniegta informācija par kontaktiem un klientu atbalstu, ieskaitot 24/7 tiešsaistes atbalstu, resursus, un saziņas veidus ar uzņēmumu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Vox klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Vox atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Vox klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Vox pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Vox Media ir digitālo mediju uzņēmums, kas ražo saturu tīmeklī, televīzijā, radio un tiešsasistes pasākumos. Dibināts 2005. gadā, Vox Media atrodas Vašingtonā, D.C., un tam ir biroji Ņujorkā, Losandželosā un Sanfrancisko. Ar astoņiem atšķirīgiem zīmoliem Vox Media ražo godalgotu autormateriālu, video, audio un sociālo saturu tīmeklī, televīzijā, radio un tiešsaistes pasākumos, sasniedzot vairāk nekā 200 miljonu cilvēku auditoriju ik mēnesi. Vox Media zīmoli ietver The Verge, SB Nation, Polygon, Eater, Racked, Curbed, Recode un Vox.com. Ar saviem zīmoliem Vox Media koncentrējas uz saturu, kas informē, izklaidē un iesaista savu auditoriju. Uzņēmums rīko arī tiešraides pasākumus, tostarp Code Conference, The Verge gadskārtējo tehnoloģiju pasākumu un Vox Media Podcast Network tiešraides šovus. Sākot no savām mājaslapām un podkāstiem līdz televīzijas šoviem, Vox Media koncentrējas uz saistoša satura radīšanu un piegādi savai auditorijai.
Vox Company piedāvā visaptverošu un uzticamu tiešsaistes klientu atbalsta sistēmu. Viņu sistēma ir izstrādāta, lai nodrošinātu klientu apmierinātību un sniegtu tehnisko palīdzību jebkurā jautājumā, kas rastos. Ar viņu klientu atbalstu klienti var iegūt palīdzību ātri un viegli.
Vox Company ir tiešsaistes klientu apkalpošanas komanda, kas ir pieejama 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā. Komanda sastāv no pieredzējušiem profesionāļiem, kuri pārzin Vox produktus un pakalpojumus visos to aspektos. Klienti var sazināties ar komandu par jautājumiem, bažām vai lai ieplānotu tehniskā atbalsta sesijas.
Tiešsaistes klientu apkalpošanas komanda piedāvā arī dažādus resursus, lai palīdzētu klientiem novērst biežāk sastopamās problēmas. Tie ietver biežāk uzdotos jautājumus, rokasgrāmatas un atbalsta rakstus. Klienti arī var atrast noderīgas pamācības un video uzņēmuma mājaslapā. Turklāt klienti var izmantot uzņēmuma tiešsaistes čata funkciju, lai saņemtu reāllaika palīdzību no atbalsta komandas.
Cita noderīga funkcija, ko piedāvā Vox, ir iespēja sekot visiem atvērtajiem pieteikumiem. Klienti var sekot to progresam un saņemt paziņojumus, tiklīdz viņu pieteikums tiek atjaunināts. Šī funkcija palīdz klientiem būt informētiem un lietas kursā par saviem pieprasījumiem.
Kopumā Vox Company nodrošina plašu un uzticamu tiešsaistes klientu atbalsta sistēmu. Viņu komanda ir pieejama un gatava palīdzēt klientiem jebkurā problēmā, ar kuru klienti varētu saskarties. Viņi arī nodrošina noderīgus resursus, pamācības un video, lai nodrošinātu, ka klienti var atrast sev nepieciešamās atbildes. Turklāt klienti var sekot līdzi visiem atvērtajiem pieteikumiem un būt informēti par saviem pieprasījumu progresu. Ar šo visaptverošo atbalsta sistēmu Vox Company nodrošina klientu apmierinātību un tehnisko palīdzību jebkuru problēmu gadījumā.
Ja jums ir jāsazinās ar Vox uzņēmumu, ir vairāki veidi, kā to izdarīt. Viens no vienkāršākajiem veidiem ir sazināties ar viņiem, izmantojot viņu mājaslapu www.vox.com. Mājaslapā viņiem ir lapa “Sazinieties ar mums”, kurā varat nosūtīt tiešsaistes formu ar savu pieprasījumu. Šai formai varat piekļūt, noklikšķinot uz saites “Sazināties ar mums”, kas atrodas viņu mājaslapas apakšā. Pēc sava pieprasījuma nosūtīšanas, jums vajadzētu saņemt atbildi 1-2 darba dienu laikā.
Jūs varat sazināties ar Vox uzņēmumu arī pa tālruni. Viņu klientu apkalpošanas līnija darbojas no plkst. 8:00 līdz 18:00 EST no pirmdienas līdz piektdienai. Kad jūs zvanāt, jums vajadzētu būt iespējai runāt ar kādu, kas var atbildēt uz jūsu jautājumiem vai spēt pārvirzīt jūs uz atbilstošo nodaļu.
Visbeidzot jūs varat arī sazināties ar Vox Company, izmantojot tā dažādos sociālo mediju kontus. Viņiem ir konti Facebook, Twitter, Instagram un YouTube. Izmantojot šos kontus, jūs varat nosūtīt ziņas tieši uzņēmumam, un viņiem jums vajadzētu atbildēt samērīgā laikā.
Neeskatoties uz to, kā jūs izvēlaties sazināties ar Vox Company, viņiem vajadzētu spēt sniegt jums palīdzību un to informāciju, kas jums nepieciešama.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team