Kā sazināties ar Vimeo klientu atbalstu un iegūt palīdzību tīmekļa vietnēs un sociālajos tīklos.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Vimeo klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Vimeo atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Vimeo klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Vimeo pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
Vimeo atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 15 Minūtes .
Vimeo zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 15 Minūtes .
N/A
N/A
N/A
Vimeo ir amerikāņu video hostinga, koplietošanas un pakalpojumu platforma, kuras galvenā mītne atrodas Ņujorkā.
Vimeo ir uzņēmums, kas piedāvā programmatūru kā pakalpojumu (SaaS). Vimeo ir amerikāņu video hostinga, koplietošanas un pakalpojumu platforma, kuras galvenā mītne atrodas Ņujorkā.
Vimeo klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: tiešsaistes čatu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Varat sazināties ar Vimeo atbalsta komandu, tīmekļa vietnē uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Vimeo nav e-pasta atbalsta.
Jā, Vimeo ir tiešsaistes čata atbalsts. Dodieties uz https://vimeo.zendesk.com/hc/en-us un sāciet čatot ar tiešsaistes aģentu.
Vimeo nenodrošina klientu atbalstu pa tālruni.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem