Venmo Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija nodrošina visu nepieciešamo informāciju par klientsapkalpošanas pakalpojumiem, tostarp e-pastu, tiešsaistes tērzēšanu, telefonu un sociālo mediju kontaktiem. Tā arī apraksta pakalpojumus, ko piedāvā Venmo, piemēram, mobilos maksājumu pārvedumus, un sniedz izplatītos problēmu risinājumus lietotājiem. Turklāt tas min Venmo atbalsta komandas pieejamību visu diennakti un piedāvā palīdzību dažādās saziņas kanālos.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Venmo klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Venmo atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Venmo klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Venmo pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Venmo ir mobilo maksājumu pakalpojums, kas pieder PayPal. Tas ļauj lietotājiem pārsūtīt naudu viens otram, izmantojot mobilo tālruņu lietotni. Tas ir viens no populārākajiem vienādranga maksājumu pakalpojumiem Amerikas Savienotajās Valstīs. To izmanto miljoniem cilvēku, lai sūtītu un saņemtu naudu no draugiem, ģimenes un uzņēmumiem. Uzņēmums tika dibināts 2009. gadā un tā galvenais birojs atrodas Sanfrancisko, Kalifornijā. Tas ir pieejams iOS un Android platformās, kā arī tiešsaistē. Lai izmantotu Venmo, lietotājiem jāizveido konts, jāpiesaista bankas konts vai debetkarte, un tad viņi var sākt nosūtīt naudu.
Venmo palīdzības centrs ir visaptverošs resurss klientiem. Tas ietver rakstu un video bibliotēku, lai palīdzētu klientiem dažādios jautājumos, tostarp par konta iestatīšanu un drošību, naudas nosūtīšanu un pieprasīšanu, maksājumu apstrādi un citos. Tas ietver arī meklējamu datu bāzi ar biežāk uzdotajiem jautājumiem, ko klienti var izmantot, lai ātri atrastu atbildes uz saviem jautājumiem.
Viņu atbalsta komanda ir pieejama klientiem jebkurā laikā, ja viņiem rodas jautājumi vai nepieciešama palīdzība. Klienti var sazināties ar atbalsta komandu pa e-pastu vai caur lietotnes iebūvēto čata funkciju. Komanda ir pieejama, lai sniegtu norādījumus un palīdzību par visām platformā pieejamajām pakalpojumu iespējām. Komanda ir zinoša, draudzīga un gatava palīdzēt klientiem jebkādos jautājumos vai problēmās, ar kurām viņiem varētu nākties saskarties.
Visbeidzot, arī Venmo piedāvā tiešsaistes čata funkciju, kas ļauj klientiem saņemt palīdzību reālajā laikā. Klienti var izmantot šo funkciju, lai sazinātos ar klientu apkalpošanas pārstāvi un saņemtu nekavējošu palīdzību. Čata funkcija ir pieejama 24/7, padarot to viegli pieejamu klientiem, kad vien viņiem tā ir nepieciešama.
Ja jums jebkādu iemeslu dēļ ir nepieciešams sazināties ar Venmo, ir vairāki veidi, kā to izdarīt. Vienkāršākais un tiešākais veids, kā sazināties ar Venmo, ir nosūtīt viņiem ziņu caur viņu mājaslapu. Venmo mājaslapā jūs lapas apakšā atradīsiet viņu e-pasta adresi, kā arī “sazinieties ar mums” saiti. Šo saiti izmantojot, jūs varat aizpildīt formu un iesniegt savu pieprasījumu tieši Venmo.
Papildus tam, varat sazināties ar Venmo caur viņu sociālo mediju kanāliem. Venmo ir Twitter, Facebook un Instagram konts, tos visus uzrauga viņu klientu apkalpošanas komanda. Jūs varat viņiem nosūtīt tiešu ziņu uz jebkuru no šīm platformām, un jums vajadzētu iegūt atbildi 24 stundu laikā.
Un visbeidzot – jūs varat sazināties ar Venmo pa tālruni. Lai gan Venmo neuzrāda tieši kontakttālruņa numuru savā mājaslapā, jūs varat zvanīt viņu mātesuzņēmuma PayPal galvenajam numuram un jūs pārsūtīs uz viņu klientu apkalpošanas komandu. Ja zvanīsit uz PayPal galveno numuru, jums tiks lūgts sniegt jūsu Venmo konta informāciju, lai klientu apkalpošanas komanda varētu jūs identificēt un palīdzēt jums atrisināt radušos problēmu.
Nav tik svarīgi, kā jūs izvēlaties sazināties ar Venmo, viņu klientu apkalpošanas komanda vienmēr ir gatava palīdzēt. Viņi ir kompetenti, draudzīgi un efektīvi, un darīs visu iespējamo, lai palīdzētu jums jebkurā jautājumā, kas jums varētu rasties.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you don’t remember your password or are concerned about the security of your account, you can change your password from the “Profile” section of your “Settings” on venmo.com.
You can also follow these steps to reset your password:
Each Venmo user involved in a payment can usually verify that the payment was successful if they received a notification and if the payment appears in their personal transactions feed. The payment will be listed in red with a minus sign on the sender’s account to show that the money was sent. It’ll be listed in green on the recipient’s account to show that the money arrived.
If the recipient did receive a notification about the payment:
The moment you send a payment in Venmo, we send a request to your bank/card company to debit the funds and make them available to your friend. This means we cannot cancel a payment once it’s been initiated.
The fastest way to get a refund is to have your friend send you a payment for the same amount. Keep in mind our Support team won’t be able to reverse the payment for you unless the money is still in your friend’s account, their account is in good standing, and they reach out to us directly with permission.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.