UpToDate piedāvā plašu medicīnisko informāciju un kompensētu klientu atbalstu, ieskaitot e-pasta atbalstu, tālruņa atbalstu un sociālo mediju atbalstu. Klientiem ir pieejami dažādi resursi, tostarp pamācības, bieži uzdotie jautājumi un izglītojoši materiāli.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar UpToDate klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar UpToDate atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši UpToDate klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar UpToDate pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
wolterskluwer.com/en/solutions/uptodate/resources/maintaining-access
UpToDate piedāvā veselības aprūpes speciālistiem piekļuvi plašai medicīniskās informācijas datu bāzei, kas tiek pastāvīgi atjaunota no tīkla, kas sastāv no vairāk nekā 5 000 ārstiem-autoriem, redaktoriem un kolēģiem-recenzentiem. Datu bāzē ir iekļauta medicīniskā informācija par dažādiem tematiem, ieskaitot uz pierādījumiem balstītu klīnisko informāciju, labāko paņēmienu vadlīnijas, laboratorijas testus, zāļu informāciju un daudz kas cits. Datu bāze sastāv no vairāk nekā 10’000 tematiem un tiek pastāvīgi papildināta ar jaunu informāciju.
Tas ir veidots, lai palīdzētu veselības aprūpes speciālistiem pieņemt labāk informētus lēmumus, diagnosticējot un ārstējot pacientus. Datu bāzē ir pieejamas uz pierādījumiem balstītas rekomendācijas, kā arī saites uz atbilstošiem žurnāla rakstiem un citiem informācijas avotiem. Datu bāzē ietilpst arī rīki, piemēram, kalkulatori un algoritmi, kas var palīdzēt ārstiem un citiem veselības aprūpes speciālistiem pieņemt labākus lēmumus. Izmantojot UpToDate, veselības aprūpes speciālisti ir labāk informēti par jaunākajiem atklājumiem un pierādījumiem savā jomā un spēj pieņemt labāk informētus lēmumus attiecībā uz saviem pacientiem.
UpToDate piedāvā arī interaktīvu pacientu izglītības platformu, kas ļauj veselības aprūpes speciālistiem sniegt plašāku aprūpi saviem pacientiem. Šī platforma ļauj veselības aprūpes speciālistiem sniegt pacientiem interaktīvus izglītojošus materiālus, kas skaidro medicīniskās problēmas, ārstēšanu un procedūras saprotamā veidā. Tas palīdz nodrošināt, ka pacienti ir labāk informēti un var pieņemt informētākus lēmumus par savu veselības aprūpi.
UpToDate piedāvā visaptverošu tiešsaistes klientu atbalstu, lai palīdzētu klientiem izmantot maksimāli savu abonementu. Caur savu mājaslapu un klientu atbalsta komandu viņi nodrošina piekļuvi dažādiem resursiem, tostarp pamācībām, biežāk uzdotajiem jautājumiem un plašai izglītojošu materiālu bibliotēkai.
UpToDate mājaslapā klientiem tiek piedāvāti dažādi resursi, tostarp plaša izglītojošo materiālu bibliotēka, pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un plaša klientu atbalsta sadaļa. Klientu atbalsta sadaļā klienti var piekļūt dažādiem resursiem, piemēram, tiešsaistes čatam, e-pasta atbalstam un bezmaksas tālruņa numuram. Turklāt klienti var piekļūt zināšanu bāzei, kurā ir atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un risinājumi izpaltītakajām problēmām.
UpToDate klientu atbalsta komanda ir pieejama, lai atbildētu uz jebkuriem jautājumiem un sniegtu palīdzību jebkurās problēmās, ar kurām klienti varētu saskarties. Klientu atbalsta komanda ir labi apmācīta, lai sniegtu ātru un precīzu klientu apkalpošanu. Viņi labi pārzin produktu un var sniegt noderīgus padomus klientiem, kuriem rodas grūtības ar pakalpojuma izmantošanu.
Papildus klientu atbalstam, UpToDate piedāvā arī dažādas pamācības un izglītojošus materiālus, lai palīdzētu klientiem maksimāli izmantot savu abonementu. Pamācības aptver tādas tēmas kā, piemēram, kā izveidot lietotāja profilu, kā pielāgot abonementu un kā piekļūt izglītojošo materiālu bibliotēkai. Pamācības ir izstrādātas, lai palīdzētu klientiem ātri un viegli iemācīties izmantot pakalpojuma iespējas.
Visbeidzot, UpToDate piedāvā arī e-pasta brīdinājumu pakalpojumu, lai nodrošinātu, ka klienti ir lietas kursā par jaunākajiem produktu atjauninājumiem un attīstību. Klienti var pieteikties saņemt e-pastus ar visjaunākajiem atjauninājumiem, tostarp kļūdu labojumiem, funkciju uzlabojumiem un jaunajām versijām. Tas ļauj klientiem būt informētiem un izmantot jaunākās funkcijas un uzlabojumus.
Ja jums ir nepieciešams sazināties ar UpToDate jebkādu iemeslu dēļ, ir vairākas iespējas. Visvieglākais un ērtākais veids, kā sazināties ar viņiem, ir caur viņu mājaslapu.
Viņu mājaslapā jūs atradīsit lapu “Sazinieties ar mums”, kurā varat atrast viņu tālruņa numuru un e-pasta adresi. Darba laikā varat zvanīt uz viņu bezmaksas tālruņa numuru, lai runātu ar UpToDate pārstāvi, kas jums noteikti palīdzēs. Ja vēlaties nosūtīt viņiem e-pastu, varat to izdarīt, izmantojot viņu mājaslapu, vai arī varat nosūtīt e-pastu viņu klientu apkalpošanas komandai uz customerservice@uptodate.com.
Papildus savai mājaslapai UpToDate ir klātesoši arī sociālajos medijos, kuros viņi regulāri ir aktīvi. Jūs varat sekot viņiem Twitter, Facebook un LinkedIn, lai būtu informēti par jaunumiem un atjauninājumiem. Viņiem ir arī īpaša klientu apkalpošanas komanda, kas ir pieejama, lai atbildētu uz jebkādiem jautājumiem vai bažām šajos kanālos.
Ja jums ir kādi jautājumi par UpToDate izmantošanu medicīniskiem nolūkiem, varat arī tieši sazināties ar viņu medicīniskās informācijas komandu. Varat nosūtīt viņiem e-pastu uz adresi medicalinfo@uptodate.com vai zvanīt uz bezmaksas tālruņa numuru 1-800-998-6374 darba laikā un runāt ar pārstāvi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.