Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar UPI klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar UPI atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši UPI klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar UPI pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
centralbankofindia.co.in/sites/default/files/UPI_TermsAndConditions_V1.pdf
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
UPI ir Newswire pakalpojums tradicionālā nozīmē, nosūtot sūtījumus un fotoattēlus no visas pasaules, piedāvājot plašsaziņas līdzekļu organizācijām visā pasaulē.
UPI ir ziņu dienests tradicionālā nozīmē, nosūtot sūtījumus un fotoattēlus no visas pasaules, piedāvājot plašsaziņas līdzekļu organizācijām visā pasaulē.
UPI klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar UPI, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu uzticības tālruni vai atstājot viņiem ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām. Varat arī izmantot viņu zināšanu bāzi, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu.
Jūs varat sazināties ar viņu atbalsta dienestu, rakstot e-pastu uz media@upi.com
Nē, UPI nav tiešraides tērzēšanas atbalsta.
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruni (202) 898-8000
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem