Unity Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija sniedz visu nepieciešamo informāciju par Unity Tehnoloģiju atbalsta pakalpojumiem, tostarp e-pasta atbalstu, tiešsaistes tērzēšanas atbalstu un tālruņa atbalstu. Tāpat arī piedāvā informāciju par Unity Technologies uzņēmumu, tā produktiem, pakalpojumiem un kontaktinformāciju. Tiek sniegta arī informācija par bieži sastopamām problēmām un risinājumiem saistībā ar Unity programmatūru, kā arī par to, kā izveidot bezmaksas kontu un piekļūt atbalsta resursiem.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Unity klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Unity atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Unity klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Unity pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://unity.com/legal/privatuma-politika
N/A
N/A
Unity Technologies ir programmatūras uzņēmums, kas izstrādā un pārdod spēļu dzini ar tādu pašu nosaukumu. Uzņēmums dibināts 2004. gadā, un tā galvenais birojs ir Sanfrancisko, Kalifornijā. Vislabāk tas pazīstams ar Unity spēļu dzini, kas ir visplašāk izmantotais dzinis videospēļu nozarē. Dzinis tiek izmantots, lai radītu videospēles dažādām platformām, tostarp PC, konsolēm, mobilajām ierīcēm un tīmekļa pārlūkiem.
Unity Technologies tika dibināta 2004. gadā, tā dibinātāji bija Deivids Helgasons, Nikolas Franciss un Joahims Ante. Kopš tā laika uzņēmums ir audzis eksponenciāli, kļūstot par vienu no lielākajiem spēļu dziņiem pasaulē. Unity ir kļuvis populārs tāpēc, ka tas ir viegli lietojams un salīdzinoši lēts salīdzinājumā ar citiem spēļu dziņiem. Papildus tam, ka to izmanto, lai izveidotu videospēles, dzini izmanto arī, lai radītu paplašinātās realitātes, virtuālās realitātes un 3D lietotnes.
Unity piedāvā visaptverošu tiešsaistes resursu un atbalsta pakalpojumu klāstu, lai nodrošinātu, ka lietotāji iegūst vislabāko no Unity platformas.
Unity Learn platforma piedāvā dažādas pamācības, ceļvežus un interaktīvas mācību iespējas, lai palīdzētu lietotājiem apgūt Unity dzini. Pamācības aptver tēmas no vienkāršākās saskarnes navigācijas līdz uzlabotiem izstrādes paņēmieniem, un lietotāji var piekļūt arī augošai interaktīvu projektu bibliotēkai, lai attīstītu savas prasmes un izpētītu Unity dzini.
Unity kopiena ir dzīvīguma pilna tiešsaistes telpa, kur lietotāji var atrast atbildes uz saviem jautājumiem, dalīties ar savu paveikto un sadarboties ar citiem Unity izstrādātājiem. Unity Forums ir galvenais tehniskā atbalsta avots, piedāvājot palīdzību visos jautājumos, kas saistīti ar Unity dzini un izstrādi. Lietotāji var pievienoties arī Unity Answers kopienai, lai uzdotu un atbildētu uz jautājumiem, un Unity Asset Store nodrošina tirgu, kur lietotāji var iegādāties un mainīties ar saturu, kas izveidots ar Unity.
Unity Store ir tiešsaistes veikals, kur lietotāji var iegādāties dažādus Unity zīmola produktus, tostarp programmatūru un aparatūras rīkus. Unity piedāvā arī tiešsaistes tehnisko atbalstu, ļaujot lietotājiem sazināties ar Unity ekspertu pa tālruni vai caur tiešsaistes čatu.
Izstrādātājiem, kuriem nepieciešams papildu atbalsts, Unity piedāvā Professional Services paketi, kas nodrošina personalizētu vadību un piekļuvi Unity ekspertiem. Professional Services paketes tiek pielāgotas katra individuālajām vajadzībām un var ietvert visu, sākot no apmācības sesijām “aci pret aci” līdz visaptverošai projektu vadībai un konsultāciju pakalpojumiem.
Unity nodrošina arī dažādas atbalsta iespējas saviem korporatīvajiem klientiem, ieskaitot 24/7 atbalstu, pielāgotu izstrādi un pārvaldītus pakalpojumus. Korporatīvie klienti var piekļūt arī speciālistu komandai, lai saņemtu personalizētus padomus un norādes.
Visbeidzot, Unity piedāvā dažādus bezmaksas un maksas izglītības resursus, ieskaitot pašapmācības kursus, klasē balstītu apmācību un tiešsaistes tīmekļa seminārus. Šie resursi sniedz lietotājiem iespēju uzzināt vairāk par Unity platformu un palīdz viņiem attīstīt savas prasmes un zināšanas.
Uzņēmums Unity piedāvā plašu produktu un pakalpojumu klāstu, un ir vairāki veidi, kā ar to sazināties. Uzņēmums piedāvā visaptverošu klientu apkalpošanas portālu savā mājaslapā, kur ir plaša biežāk uzdoto jautājumu sadaļa un saziņas formas.
Unity mājaslapa nodrošina arī dažādus tiešsaistes resursus un pamācības, lai palīdzētu klientiem izmantot savus produktus maksimāli efektīvi. Tie ietver zināšanu bāzi, kurā ir detalizēta informācija par dažādu produktu un pakalpojumu izmantošanu, kā arī kopienas forumu, kur klienti var uzdot jautājumus un saņemt palīdzību no citiem lietotājiem. Turklāt uzņēmumam ir plašs emuārs ar pamācībām, jaunumiem un citu informāciju.
Uzņēmums Unity piedāvā arī plašu sociālo mediju kontu klāstu, ieskaitot Facebook, Twitter, YouTube un Instagram. Šie konti regulāri tiek papildināti ar jaunu informāciju un ir lieliska iespēja uzturēt saikni ar uzņēmumu. Klienti var izmantot šos kontus, lai uzdotu jautājumus, atstātu atsauksmes vai vienkārši būtu informēti par to, kas notiek Unity pasaulē.
Papildus šīm saziņas metodēm klienti var arī nosūtīt vēstuli uz Unity uzņēmuma galveno mītni 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043. Klienti var arī aizpildīt saziņas formu Unity mājaslapā vai arī var nosūtīt uzņēmumam e-pastu uz adresi support@unity3d.com.
Uzņēmums Unity ir apņēmības pilns nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu un cenšas pārliecināties, ka klienti ir apmierināti ar piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem. Klienti var izmantot dažādus saziņas veidus, lai saņemtu nepieciešamo palīdzību un nodrošinātu, ka viņu pieredze ar Unity ir pēc iespējas pozitīvāka.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To reset your password:
Please note, passwords must be a minimum of eight characters and maximum of 72 characters in length and must include the following:
Software subscriptions are not cancellable during your commitment period and are non-refundable. This means that once you commit to a subscription for a certain period of time, you are obligated to pay all payments owing for that period. Even if you stop making payments and your license is shut down, you are still obligated to pay the outstanding payment(s) for your subscription period. Please see the Unity Terms of Service, which include additional terms for the Unity Software, for more details.
Before you post on a certain board, it is best to refer to the Unity Community Code of Conduct, where the restrictions are outlined before posting. This may explain why your post has not appeared after submission.
If your post is being recorded as spam or you are having trouble posting in the forums, please contact Customer Service with the contents of your post, so they can investigate this further.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.