Kontaktinformācija un atbalsta kanāli Tripod klientiem, kas vēlas sazināties ar klientu atbalstu.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Tripod klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Tripod atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Tripod klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Tripod pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod ir lielisks resurss, ar kura palīdzību varat sākt tīmekļa vietnes izveidi.
Tripod ir lielisks resurss, kas palīdz uzsākt Jūsu tīmekļa vietnes izveidi.
Tripod klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Jūs varat sazināties ar Tripod, nosūtot viņiem e-pastu, izmantojot veidlapu, vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam, varat izmantot arī uzņēmuma zināšanu bāzi.
Jūs varat sazināties ar Tripod, aizpildot veidlapu: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Nē, Tripod nepiedāvā tiešsaistes tērzēšanas atbalstu.
Tripod nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem