Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Tripod klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Tripod atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Tripod klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Tripod pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod ir lielisks resurss, ar kura palīdzību varat sākt tīmekļa vietnes izveidi.
Tripod ir lielisks resurss, kas palīdz uzsākt Jūsu tīmekļa vietnes izveidi.
Tripod klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Jūs varat sazināties ar Tripod, nosūtot viņiem e-pastu, izmantojot veidlapu, vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam, varat izmantot arī uzņēmuma zināšanu bāzi.
Jūs varat sazināties ar Tripod, aizpildot veidlapu: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Nē, Tripod nepiedāvā tiešsaistes tērzēšanas atbalstu.
Tripod nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem