TikTok Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija sniedz dažādus veidus, kā sazināties ar TikTok klientu atbalstu, un sniedz informāciju par bieži sastopamām problēmām un risinājumiem, kā arī īsu pārskatu par platformu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar TikTok klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar TikTok atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši TikTok klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar TikTok pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
TikTok ir galamērķis mobilajiem video. TikTok ir īsas formas, video dalīšanas lietotne, kas lietotājiem ļauj izveidot un dalīties ar 15 sekunžu video par jebkuru tēmu. Tā tika palaista 2016. gada septembrī un ir pieejama gan iOS, gan Android platformās. Tā ir īpaši populāra starp jauniešiem un pēdējo gadu laikā ir kļuvusi par kultūras fenomenu. Lietotne Ķīnā ir pazīstama arī kā Douyin.
TikTok ir platforma, kas pastāvīgi attīstās un laika gaitā var tikt pievienoti vai noņemti jauni atbalsta kanāli vai atjauninājumi esošajiem kanāliem.
Labākais veids, kā TikTok lietotāji var sazināties ar klientu atbalstu, ir caur Palīdzības Centru TikTok mājaslapā. Palīdzības Centrs piedāvā plašu resursu klāstu un vadlīnijas problēmu novēršanā parastāko problēmu gadījumos.
Ja lietotāji palīdzības dienestā nevar atrast savas problēmas risinājumu, viņi var iesniegt pieteikumu, palīdzības centra lapā noklikšķinot uz pogas Sazināties ar mums. Tā lūgs lietotājiem izvēlēties kategoriju, kas vislabāk raksturo viņu problēmu, un sniegt papildu informāciju par to. Pēc tam lietotāji saņems sava pieteikuma atsauces numuru un var sagaidīt atbildi no TikTok klientu atbalsta dažu darba dienu laikā, taču var gadīties vēl ilgāks gaidīšanas laiks.
Alternatīvi, lietotājs var sazināties ar TikTok pa e-pastu privacy@tiktok.com, lai uzdotu ar privātumu saistītus jautājumus un safety@tiktok.com – ar drošību saistītiem jautājumiem. Šis ir vēl viens efektīvs veids, kā sazināties ar TikTok klientu atbalstu, un lietotājs saņems atbildi dažu darba dienu laikā.
Ir vērts arī atzīmēt, ka TikTok ir platforma, kas ir pastāvīgā attīstībā, un laika gaitā var tikt pievienoti vai noņemti jauni atbalsta kanāli vai jauninājumi esošajiem kanāliem.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To create a new video:
If you have been shadowbanned:
Check the community guidelines to see if you have violated any rules, delete any inappropriate content, and check your account’s analytics for hashtags that may violate guidelines. If these steps don’t work, wait a few more weeks or contact TikTok customer service.
If your account was suspended due to age restrictions, provide ID proof to verify your age to TikTok customer support.
To reset a password while logged in:
To reset a password when you are not logged in:
Note: For users who’ve joined TikTok using another social media account, passwords will need to be reset from that platform.
To recover a banned TikTok account:
Send an email directly to TikTok support using the appropriate email for your region:
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team