Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Telus klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Telus atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Telus klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Telus pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Telus ir kanādiešu telekomunikāciju kompānija, kas nodrošina tālruņa, interneta un televīzijas pakalpojumus Kanādas rietumu reģionam.
Telus ir kanādiešu telekomunikāciju kompānija, kas nodrošina tālruņa, interneta un televīzijas pakalpojumus Kanādas rietumu reģionam.
Telus klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar Telus, uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu viņu mājaslapā, zvanot uz viņu palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Telus nav e-pasta atbalsta.
Jā, Telus ir tiešsaistes čata atbalsts. Dodieties uz vietni:
https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar to palīdzības tālruni 1-866-558-2273.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem