Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Strava klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Strava atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Strava klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Strava pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strava ir interneta pakalpojums cilvēku vingrinājumu izsekošanai, kas ietver sociālo tīklu funkcijas.
Strava ir interneta pakalpojums cilvēku vingrinājumu izsekošanai, kas ietver sociālo tīklu funkcijas.
Strava klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Strava, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu uzticības tālruni vai atstājot ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām. Varat arī izmantot viņu zināšanu bāzi, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu.
Jūs varat sazināties ar viņu atbalsta dienestu, rakstot e-pastu uz support@strava.zendesk.com
Nē, Strava nav tiešraides tērzēšanas atbalsta.
Ja vēlaties izvēlēties zvanu atbalstu, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruni +18776608899
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem