Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Sched klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Sched atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Sched klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Sched pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sched ir sesiju reģistrācijas un apmeklējumu pārvaldības platforma numur viens.
Plānošana ir sesiju reģistrēšanas un apmeklējumu pārvaldības platforma numur
Sched klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Sched, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu uzticības tālruni vai atstājot ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām.
Jūs varat sazināties ar viņu atbalsta dienestu, rakstot e-pastu uz support@sched.com
Nē, Sched nav tiešraides tērzēšanas atbalsta.
Ja vēlaties izvēlēties zvanu atbalstu, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruni (+1) 888-312-1777
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem