Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Sage klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Sage atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Sage klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Sage pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sage ir pasaules līderis tehnoloģijās, kas palīdz mazajiem un vidējiem uzņēmumiem darboties vislabākajā līmenī.
Sage ir pasaules līderis tehnoloģijās, kas palīdz mazajiem un vidējiem uzņēmumiem darboties pēc iespējas labāk.
Sage klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Ar Sage varat sazināties, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu uzticības tālruni vai atstājot ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām. Varat arī izmantot viņu zināšanu bāzi, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu.
Jūs varat sazināties ar viņu atbalsta dienestu, rakstot e-pastu uz global.communications@sage.com
Nē, Sage nav tiešraides tērzēšanas atbalsta.
Ja vēlaties saņemt zvanu atbalstu, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruni +44 191 294 3000
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem