Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Plesk klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Plesk atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Plesk klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Plesk pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Plesk ir uzņēmums, kas piedāvā programmatūru kā pakalpojumu (SaaS). Plesk ir komerciāla Web hostinga un serveru datu centru automatizācijas programmatūra ar vadības paneli, kas izstrādāts Linux un Windows bāzētiem mazumtirdzniecības hostinga pakalpojumu sniedzējiem.
Plesk klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Var sazināties ar Plesk atbalsta komandu, atstājot viņiem ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar Plesk var sazināties, aizpildot šo formu: https://www.plesk.com/licensing-and-purchasing-support /
Nē, Plesk nav tiešsaistes čata atbalsta.
Plesk nav pieejams klientu atbalsts pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem