Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Odoo klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Odoo atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Odoo klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Odoo pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Odoo ir biznesa pārvaldības programmatūras rīku komplekts, tostarp CRM, e-komercija, norēķini, grāmatvedība un vēl citi.
Odoo ir biznesa pārvaldības programmatūras rīku komplekts, tostarp CRM, e-komercija, norēķini, grāmatvedība un vēl citi.
Odoo klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, foruma atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Odoo, nosūtot e-pastu, zvanot uz palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Varat sazināties ar viņu atbalstu, rakstot e-pastu uz info@odoo.com
Nē, Odoo nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar palīdzības tālruni +1 (650) 289-8234
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem