Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Medium klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Medium atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Medium klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Medium pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Medium ir programmatūras un interneta kompānija. Medium ir tiešsaistes izdevniecības platforma, kas ir sociālās žurnālistikas piemērs, kurā ir apvienota amatieru un profesionāļu publikāciju kolekcija un ekskluzīvi emuāri un izdevēji, un to aizvien uzskata par emuāru hostinga platformu.
Medium klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Varat sazināties ar Medium, nosūtot e-pastu vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar Medium var sazināties, aizpildot šo formu: https://help.medium.com/hc/en-us/requests/new
Nē, Medium nav tiešsaistes čata atbalsta.
Medium nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem