Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Kaggle klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Kaggle atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Kaggle klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Kaggle pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Kaggle piedāvā bez iestatīšanas, pielāgojamu Jupyter piezīmjdatoru vidi.
Kaggle piedāvā bez iestatīšanas, pielāgojamu Jupyter piezīmjdatoru vidi.
Kaggle klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: sociālo mediju atbalstu, forumu atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Jūs varat sazināties ar Kaggle, atstājot viņiem ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām. Varat arī izmantot viņu zināšanu bāzi, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu.
Kaggle nav e-pasta atbalsta.
Nē, Kaggle nav tiešraides tērzēšanas atbalsta.
Kaggle nav klientu atbalsta tālrunis.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem