Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar iubenda klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar iubenda atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši iubenda klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar iubenda pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Iubenda piedāvā atbilstības programmatūru tīmekļa vietnēm, lietotnēm un organizācijām ar jurista līmeņa risinājumiem, lai palīdzētu panākt tīmekļa vietņu atbilstību tiesību aktiem dažādās valstīs, valodās un tiesību aktos, izmantojot attālinātus un automātiskus atjauninājumus, ko apstrādā starptautiska advokātu grupa.
Iubenda klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Varat sazināties ar iubenda, nosūtot tiem e-pastu vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Varat sazināties ar iubenda, izmantojot čata pogu “Help”, kas atrodas viņu lapas labajā pusē: https://www.iubenda.com/en/
Nē, iubenda nav tiešsaistes čata atbalsta.
Iubenda nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem