Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Hesk klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Hesk atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Hesk klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Hesk pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Hesk ir programmatūra, kas piedāvā palīdzības dienesta iespējas informācijas tehnoloģiju (IT) organizācijām.
Hesk ir programmatūra, kas piedāvā palīdzības dienesta iespējas informācijas tehnoloģiju (IT) organizācijām.
Hesk klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Hesk, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar viņu atbalstu var sazināties, rakstot e-pastu uz info@sysaid.com.
Nē, Hesk nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības dienestu 1-800-686-7047.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem