Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Helpshift klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Helpshift atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Helpshift klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Helpshift pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Helpshift no jauna nosaka, kā uzņēmumi rīkojas ar klientu apkalpošanu mobilajā telefonā.
Helpshift no jauna nosaka, kā uzņēmumi rīkojas ar klientu apkalpošanu mobilajā telefonā.
Helpshift klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, tērzēšana tiešraidē, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Helpshift nosūtot viņiem e-pastu, uzsākot tērzēšanu ar tiešsaistes aģentu viņu vietnē, zvanot uz viņu uzticības tālruni vai atstājot ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām. Varat arī izmantot viņu zināšanu bāzi, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu.
Jūs varat sazināties ar viņu atbalsta dienestu, rakstot e-pastu uz info@helpshift.com
Jā, Helpshift piedāvā tiešraides tērzēšanas atbalstu. Dodieties uz vietni un atrodiet tērzēšanas pogu: https://www.helpshift.com/
Ja vēlaties izvēlēties zvanu atbalstu, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruni +1 415-400-4315
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem