Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar GitHub klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar GitHub atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši GitHub klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar GitHub pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
GitHub atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Diena .
GitHub zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 15 Minūtes .
N/A
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-terms-of-service
N/A
N/A
N/A
N/A
GitHub ir uzņēmums, kas piedāvā programmatūru kā pakalpojumu (SaaS). GitHub ir kodu hostinga platforma versiju kontrolei un sadarbībai.
GitHub klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar GitHub atbalsta komandu, nosūtot e-pastu. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar GitHub var sazināties, aizpildot šo formu: https://support.github.com/contact.
Nē, GitHub nav tiešsaistes čata atbalsta.
GitHub nav pieejams klientu atbalsts pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem