GitHub klientu atbalsta kontaktdati un informācija, kā sazināties ar GitHub
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar GitHub klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar GitHub atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši GitHub klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar GitHub pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
https://github.com/orgs/community/discussions/categories/github-education
GitHub atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Diena .
GitHub tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 15 Minūtes .
GitHub zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 15 Minūtes .
N/A
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-terms-of-service
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-privacy-statement
N/A
N/A
N/A
N/A
GitHub ir tīmekļa platforma, kas ir izstrādāta versiju kontrolei un sadarbībai programmatūras izstrādē. Tas ir tiešsaistes pakalpojums, kas ļauj programmatūras izstrādātājiem saglabāt, pārvaldīt un dalīties savā kodā ar citiem. GitHub tika izveidots 2008. gadā un tagad pieder Microsoft. To izmanto miljoniem izstrādātāju visā pasaulē, un tas ir lielākais programmas kodu viesotājs pasaulē.
GitHub piedāvā platformu izstrādātājiem, lai viņi varētu viesot savu kodu un sadarboties ar citiem attīstītājiem. Tā izmanto Git, sadalītu versiju vadības sistēmu, lai sekotu izmaiņām kodā un ļautu vairākiem izstrādātājiem vienlaicīgi darboties pie viena un tā paša koda. GitHub ļauj izstrādātājiem izveidot kopiju (fork) citu lietotāju repozitorijam, veikt tajā izmaiņas un iesniegt tās kā pieprasījumu pārskatam un potenciālai integrācijai sākotnējā repozitorijā.
GitHub arī nodrošina rīkus kļūdu izsekošanai, koda pārskatam un projektu vadībai. Izstrādātāji var izmantot GitHub, lai ziņotu par kļūdām, ieteiktu jaunas funkcijas un sazinātos ar citiem kolēģiem. GitHub arī nodrošina tirgu izstrādātājiem, lai pirktu un pārdotu rīkus un pakalpojumus, piemēram, koda pārskata un drošības analīzes rīkus.
GitHub plaši tiek izmantots atvērtā koda programmatūras izstrādē, kur izstrādātāji sadarbojas pie koda, kas ir brīvi pieejams jebkuram lietotājam, lai to varētu izmantot un modificēt. GitHub ir kļuvis arī populārs uzņēmumu programmatūras attīstībā, kur uzņēmumi to izmanto, lai pārvaldītu savu kodu un sadarbotos ar citām komandām. GitHub ir kļuvis par būtisku rīku programmatūras attīstībā, ļaujot attīstītājiem labāk sadarboties un strādāt pie koda efektīvāk.
E-pasts ir labākais veids, kā sazināties ar GitHub atbalsta personālu. Ja jūs vēlaties saņemt atbalstu pašapkalpošanās veidā, jūs varat piekļūt arī tā zināšanu bāzei vai apmeklēt kopienas forumu. Kā alternatīva ir pieejami sociālie tīkli, lai saņemtu palīdzību ātri.
Ir dažādi kanāli, pa kuriem klienti var sazināties ar GitHub. Ja jums nepieciešama palīdzība vai rodas jautājumi par GitHub, ir vairāki veidi, kā sazināties ar platformas atbalsta komandu. Viens veids ir iesniegt pieprasījumu, izmantojot mājaslapāviņu GitHub atbalstu. Lai to izdarītu, jums būs jānorāda informācija par savu problēmu vai jautājumu, kā arī sava GitHub konta informācija.
Vēl viena iespēja ir apmeklēt GitHub Kopienas Forumu. Šis ir kopienas forums, kurā GitHub lietotāji var palīdzēt viens otram, dalīties zināšanās un pieredzē un apspriest ar GitHub saistītas tēmas. Forumā varat lūgt palīdzību vai padomu, un citi lietotāji bieži atbildēs ar saviem risinājumiem vai ieteikumiem.
Pieprasījuma iesniegšanai varat arī izmantot e-pasta adresi support@github.com vai uzņēmuma kontaktformu. Atbalsta komanda centīsies ar jums sazināties pēc iespējas ātrāk un nekavējoties atrisināt problēmu.
Ja vēlaties sazināties ar GitHub, izmantojot sociālos medijus, varat nosūtīt viņiem tvītu uz https://twitter.com/github. Platforma ir aktīva platformā Twitter un parasti ātri reaģē uz ziņām. Kopumā ar GitHub varat sazināties, izmantojot vairākus sociālo mediju kanālus. Šeit ir daži veidi, kā sazināties ar GitHub sociālajos medijos:
GitHub ir oficiāla uzņēmuma lapa vietnē LinkedIn. Lietotāji var sekot šai lapai un izmantot ziņapmaiņas funkciju, lai sazinātos ar GitHub klientu atbalsta komandu vai pajautātu par vakancēm. Viņu Facebook lapai lietotāji var sekot, lai saņemtu jaunumus par funkcijām, rīkiem un notikumiem. Lietotāji var arī sūtīt ziņas uz lapu vai komentēt publikācijas, lai uzdotu jautājumus vai sniegtu atsauksmes. Uzņēmums izmanto arī citus sociālos medijus, tostarp YouTube, Twitch un TikTok.
Ir svarīgi atzīmēt, ka, lai gan sociālo mediju kanāli var būt ātrs un ērts veids, kā sazināties ar GitHub, tie var nebūt vienmēr visefektīvākais veids, kā atrisināt sarežģītas problēmas vai saņemt tehnisko atbalstu. Šādos gadījumos lietotāji tiek aicināti tieši sazināties ar GitHub klientu atbalsta komandu, izmantojot atbalsta portālu viņu mājaslapā.
GitHub ir plaši pazīstams un cienījams programmatūras izstrādes nozares uzņēmums. Tas nodrošina platformu programmētāju sadarbībai un sava koda pārvaldībai, padarot to par būtisku rīku daudziem uzņēmumiem un privātpersonām. Papildus lietotājam draudzīgajai saskarnei un efektīvajiem pakalpojumiem, GitHub tiek arī slavēts par izcilu klientu atbalstu. Uzņēmumā strādā īpaša ekspertu komanda, kas ir pieejama 24/7, lai palīdzētu klientiem tikt galā ar jebkādiem jautājumiem vai problēmām, ar kurām viņi var saskarties. Vai tas notiek ar tiešsaistes palīdzības centra, e-pasta vai tiešsaistes čata palīdzību, GitHub klientu atbalsta komanda ir pazīstama ar savu ātro un efektīvo risinājumu sniegšanu, kas padara viņu pakalpojumus par augsti uzticamiem un drošiem.
GitHub ir uzņēmums, kas piedāvā programmatūru kā pakalpojumu (SaaS). GitHub ir kodu hostinga platforma versiju kontrolei un sadarbībai.
GitHub klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar GitHub atbalsta komandu, nosūtot e-pastu. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar GitHub var sazināties, aizpildot šo formu: https://support.github.com/contact.
Nē, GitHub nav tiešsaistes čata atbalsta.
GitHub nav pieejams klientu atbalsts pa tālruni.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.