GitHub klientu atbalsta kontaktdati un informācija, kā sazināties ar GitHub
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar GitHub klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar GitHub atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši GitHub klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar GitHub pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
GitHub atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Diena .
GitHub zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 15 Minūtes .
N/A
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-terms-of-service
N/A
N/A
N/A
N/A
GitHub ir uzņēmums, kas piedāvā programmatūru kā pakalpojumu (SaaS). GitHub ir kodu hostinga platforma versiju kontrolei un sadarbībai.
GitHub klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar GitHub atbalsta komandu, nosūtot e-pastu. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar GitHub var sazināties, aizpildot šo formu: https://support.github.com/contact.
Nē, GitHub nav tiešsaistes čata atbalsta.
GitHub nav pieejams klientu atbalsts pa tālruni.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem