Gale klientu atbalsta kontaktinformācija, ieskaitot e-pastu, tālruni, sociālo mediju platformas un zināšanu bāzi. Juridiskie kontakti un citas saites, piemēram, privātuma politika un partneru programma.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Gale klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Gale atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Gale klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Gale pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Gale, kas ir Cengage Group daļa, ir izcils izglītības satura, digitālo resursu un pētījumu rīku bibliotēkām, skolām un uzņēmumiem nodrošinātājs. Gale piedāvā plašu datu bāzu, atsauces materiālus, e-grāmatas un tiešsaistes mācību resursus, kas aptver dažādas disciplīnas, piemēram, izglītību, humanitārās zinātnes, sociālās zinātnes, dabaszinātnes un citas.
Starp viņu produktiem ir datu bāzes, piemēram, Gale Academic OneFile, Gale General OneFile, Gale Literature, Gale Business Collection un daudzas citas. Šīs datu bāzes nodrošina piekļuvi zinātniskiem rakstiem, žurnāliem, laikrakstiem, grāmatu atsaucēm un citiem autoritatīviem avotiem. Gale resursi ir paredzēti, lai atbalstītu pētniecību, mācīšanos un informācijas izpēti studentiem, izglītotājiem, speciālistiem un pētniekiem.
Gale jau vairākas desmitgades ir plaši pazīstams informācijas pakalpojumu sniedzējs, un viņu produkti plaši tiek izmantoti akadēmiskajās un sabiedriskajās bibliotēkās, kā arī izglītības iestādēs visā pasaulē.
Gales klientu apkalpošanas nodaļa sniedz atbalstu caur e-pastu, zvanu centriem, sociālajiem medijiem un pašapkalpošanos.
Ir vispārzināmi veidi, kā sazināties ar Gale. Viens no tiem ir apmeklēt viņu visaptverošo Zināšanu Bāzi. Gale nodrošina labi strukturētu Zināšanu Bāzi, kas ietver biežāk uzdotos jautājumus, lietotāja ceļvežus un problēmu risināšanas informāciju. Jūs varat piekļūt zināšanu bāzei caur viņu mājaslapu.
Kas attiecas uz tiešsaistes čatu, Gale savā mājaslapā šobrīd nepiedāvā šo iespēju. Ja jums ir nepieciešama palīdzība no viņu atbalsta komandas reālajā laikā, jums piemērota iespēja varētu būt tālruņa zvans. Gale piedāvā klientu atbalsta tālruņa numuru, ko varat izmantot, lai tieši sazinātos ar viņiem. Skatiet viņu tālruņa numuru + 1-800-877-4253 viņu mājaslapā vai sniegtajā kontaktinformācijā.
Lai sazinātos ar Gale sociālajos medijos, varat sekot šiem vispārīgajiem soļiem. Noskaidrojiet oficiālos sociālo mediju kontus un apmeklējiet Gale mājaslapu vai meklējiet to oficiālos kontus populārajās sociālo mediju platformās, piemēram, Twitter, Facebook, LinkedIn vai YouTube. Meklējiet kontus, kuri atzīmēti kā pārbaudīti vai kontus, kas ir saistīti ar Gale mājaslapu. Kad atrodat oficiālo Gale kontu, noklikšķiniet uz pogas “Sekot” vai “Patīk” , lai sāktu sekot viņu jaunumiem un ierakstiem. Tas ļaus jums būt informētiem par viņu jaunākajiem paziņojumiem, ziņām un mijiedarbību.
Jūs varat arī nosūtīt tiešu ziņu (DM) uz tādām platformām kā Twitter vai Instagram. Jūs varat nosūtīt tiešu ziņu Gale, noklikšķinot uz “Nosūtīt ziņu” vai “Tiešā ziņapmaiņa” iespējas. Uzrakstiet ziņu ar jūsu vaicājumu vai pieprasījumu un nosūtiet to viņiem.
Twitter vai Facebook platformās jūs varat pieminēt vai atzīmēt Gale publikācijā, izmantojot viņu oficiālo lietotājvārdu vai konta nosaukumu, pieliekot tam priekšā “@” simbolu. Tas paziņos viņiem par jūsu publikāciju un varat saņemt atbildi no viņu komandas.
Atcerieties, ka sociālo mediju platformas parasti ir publiskas, tāpēc izvairieties no jebkādas sensitīvas vai personiskas informācijas kopīgošanas savos publiskajos ierakstos vai tiešajās ziņās. Izmantojiet šos kanālus galvenokārt vispārīgiem jautājumiem vai nekonfidenciālai saziņai.
Uzņēmums Gale piedāvā izcilu klientu atbalstu pa tālruni, e-pastu un tiešsaistes čatu. Uzņēmuma klientu pārstāvji ir zinoši, draudzīgi un vienmēr gatavi atbildēt uz jautājumiem vai sniegt tehnisko palīdzību, lai nodrošinātu, ka klienti saņem nepieciešamo atbalstu. Gale lepojas ar to, ka nodrošina visaptverošu klientu apkalpošanu, kas ir ātra, precīza un noderīga.
Gale izglītojošie resursi ietver datubāzes un pirmatnējos avotus, kā arī mācību līdzekļus un produktus skolām un bibliotēkām.
Gale klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Gale, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar viņu atbalstu varat sazināties, rakstot e-pastu uz gale.technicalsupport@cengage.com.
Nē, Gale nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruni 1-800-877-4253.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.