Forrester piedāvā plašu palīdzības pakalpojumu klāstu, ieskaitot konsultācijas, pētījumu ziņojumus un notikumus. Jums ir pieejami dažādi veidi, kā sazināties ar mums, ieskaitot tālruni, e-pastu un sociālos tīklus. Mēs esam šeit, lai palīdzētu jums atrisināt jebkādas problēmas vai atbildēt uz jautājumiem.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Forrester klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Forrester atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Forrester klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Forrester pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
forrester.com/policies/privatuma-politika/
N/A
N/A
N/A
N/A
Forrester Research, Inc., pārstāv vadošo tirgus pētījumu un konsultāciju firmu, kas atrodas Kembridžā, Masačūsetsā, ASV. Domēns go.forrester.com tiek izmantots, lai Forrester izvietotu dažādus resursus, ieskaitot pētījumu atskaites, emuāra rakstus, tiešsaistes seminārus, podkāstus un citu saturu, kas saistīts ar tehnoloģijām, mārketingu, klientu pieredzi un biznesa stratēģiju.
Forrester sniedz uzņēmumiem un organizācijām ieskatus un padomus, lai palīdzētu viņiem pieņemt pārdomātus lēmumus un atrast savu ceļu digitālās ekonomikas sarežģītajā ainavā. Uzņēmums veic pamatīgus pētījumus, aptaujas un analīzes par tirgiem, tehnoloģijām un patērētāju uzvedību, lai saviem klientiem sniegtu stratēģiskus norādījumus un praktiskus ieteikumus.
Uzņēmuma mājaslapa prasa reģistrāciju, lai piekļūtu daļai no satura, un Forrester piedāvā vairākus abonēšanas līmeņus, kas nodrošina dažādus labumus, piemēram, piekļuvi pētījumu atskaitēm, konsultatīvajiem pakalpojumiem un pasākumiem. Kopumā uzņēmums ir vērtīgs resurss biznesa un tehnoloģiju profesionāļiem, kuri vēlas zināt visu par jaunākajiem tendencēm un atziņām savā jomā.
Forrester klientu apkalpošanas darbinieki nodrošina atbalstu caur zvanu centru, sociālajiem medijiem, forumiem, zināšanu bāzi un pašapkalpošanās iespējām.
Lai sazinātos ar Forrester, izmantojot klientu atbalstu, varat apmeklēt Forrester mājaslapu un pāriet uz lapu “Sazinieties ar mums”. Šeit varat izvēlēties atbilstošo atbalsta iespēju atkarībā no problēmas vai jautājuma. Šeit ir dažas no pieejamajām iespējām:
Varat nosūtīt e-pastu uz security@forrester.com ar savu jautājumu vai pieprasījumu, un pārstāvis jums atbildēs, cik drīz vien iespējams. Tā kā Forrester neatļauj nesankcionētu savu sistēmu analīzi vai testēšanu attiecībā uz drošības ievainojamībām, visi pieprasījumi ir jāiesniedz pa e-pastu, kas norādīts iepriekš.
Ja ir steidzamāka problēma, varat zvanīt Forrester klientu atbalsta komandai pa tālruni +1 617 613 5730 (ASV bezmaksas) vai +44 20 7323 7730 (ārpus ASV) darba laikā (no pirmdienas līdz piektdienai, 09:00–17:30 CET).
Ja meklējat Forrester atbalstu, vislabākā vieta, kur sākt, ir viņu zināšanu bāze, ja jūsu problēma nav steidzama. Apmeklējiet Forrester mājaslapu un dodieties uz zināšanu bāzes sadaļu. Tiklīdz esat zināšanu bāzē, varat meklēt rakstus vai pārlūkot pieejamos resursus, lai atrastu vajadzīgo informāciju. Ņemiet vērā, ka konkrētais process var atšķirties atkarībā no konkrētā produkta vai pakalpojuma, kuram meklējat atbalstu, tāpēc vienmēr ir ieteicams pārbaudīt Forrester mājaslapu vai tieši sazināties ar viņu atbalsta komandu, lai iegūtu plašāku informāciju.
Visbeidzot, vienmēr ir pieejami sociālie mediji, kuros varat nosūtīt tiešu ziņu uzņēmumam vai sekot līdzi tā jaunākajām ziņām un attīstībai. Varat arī iesniegt pieprasījumu, izmantojot kontaktformu.
Ņemiet vērā, ka Forrester var piedāvāt dažādas atbalsta iespējas atkarībā no jūsu atrašanās vietas un abonementa veida. Forrester mājaslapas lapā Sazinieties ar mums jābūt visjaunākajai informācijai par to, kā sazināties ar klientu atbalsta dienestu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.