Fandom Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija - LiveAgent ir uzņēmums, kas nodrošina palīdzības dienesta programmatūru un klientu portāla programmatūru. Sazinieties ar mums, lai saņemtu atbalstu caur sociālajiem tīkliem vai e-pastu. Fandom ir platforma, kur fani var sazināties, izrādīt savu mīlestību pret savām iecienītākajām franšīzēm un piedalīties kolektīvā zināšanu bāzē.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Fandom klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Fandom atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Fandom klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Fandom pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
fandom.com/privatuma-politika
N/A
N/A
N/A
N/A
Fandom ir sadarbības tiešsaistes platforma, kas ļauj faniem veidot, piedalīties un dalīties saturā par savām iecienītākajām filmām, TV šoviem, videospēlēm, grāmatām un citām izklaides formām. Tas kalpo kā centrs fanu kopienām, lai sapulcētos, apspriestu savas aizraušanās un veidotu visaptverošas zināšanu un informācijas datubāzes.
Fandom tika dibināts 2004. gadā kā Wikicities un vēlāk pārdēvējās par Wikia. Sākotnēji tas fokusējās uz “wiki” veida informācijas uzglabāšanu par dažādiem tematiem, bet guva popularitāti kā platforma fanu veidotajiem “wiki”, kas veltīti konkrētajām franšīzēm vai fanu kopām. Katrs Fandom “wiki” ir veltīts konkrētam tematam un to pārvalda un rediģē kaislīgi fani, kuri veido rakstus, attēlus, video un diskusijas saistībā ar šo tematu.
Platforma nodrošina rīkus un funkcijas, kas ļauj faniem izveidot un pielāgot savus “wiki”, sadarboties ar citiem un dalīties savā pieredzē. Lietotāji var izveidot jaunas lapas, rediģēt esošo saturu, pievienot multivides elementus un iesaistīties diskusijās ar citiem faniem. Fandom arī veicina kopienas sajūtu, ļaujot lietotājiem mijiedarboties vienam ar otru, izmantojot lietotāju profilus, ziņapmaiņu un sociālās iespējas.
Fandom “wiki” aptver plašu tematu klāstu, ieskaitot tādas populāras franšīzes kā Zvaigžņu Kari, Marvel, Harijs Poters un Troņu Spēles, kā arī nišas intereses dažādās fanu kopās. Platforma ir augusi, lai tajā rastu mājvietu tūkstošiem “wiki”, padarot to par galveno resursu, kad fani meklē pamatīgāku informāciju, interesantus faktus un fanu teorijas par saviem iemīļotajiem mediju produktiem.
Papildus fanu “wiki”, Fandom piedāvā redakcionāla satura un jaunumu rakstus, kas saistīti ar popkultūru un izklaidi. Tas sadarbojas ar līdzautoriem un rakstniekiem, lai sniegtu oriģinālu saturu, intervijas, pārskatus un analīzi, lai vēl vairāk iesaistītu fanus un informētu viņus par jaunākajiem notikumiem izklaides pasaulē.
Kopumā Fandom darbojas kā dzīva, kopienas vadīta platforma, kur fani var sazināties, izrādīt savu mīlestību pret savām iecienītākajām franšīzēm un piedalīties kolektīvā zināšanu bāzē, kas atzīmē un izzina popkultūras pasauli.
Jūs varat sazināties ar Fandom, nosūtot viņiem e-pastu, sazinoties ar viņu karsto līniju vai atstājot viņiem ziņu kādā no viņu sociālo mediju kontiem. Kā alternatīva, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu, varat piekļūt viņu zināšanu bāzei.
Fandom ir tiešsaistes platforma, kas nodrošina informāciju par dažādiem izklaides tematiem, piemēram, filmām, TV šoviem, videospēlēm un citiem. Ja jums ir nepieciešama palīdzība vai ir jautājumi par platformu, jūs varat sazināties ar tās kopienas atbalsta komandu. Ir divi galvenie veidi, kā sazināties ar Fandom kopienas atbalsta personālu. Pirmā iespēja ir apmeklēt Fandom sākumlapu un ritināt uz leju līdz lapas apakšai.
Sadaļā “Kopiena” atradīsiet saiti “Atbalsts”. Noklikšķiniet uz šīs saites, un tā jūs aizvedīs uz lapu “Sazināties ar Fandom”. Šajā lapā jūs ljupkrītošajā izvēlnē varat izvēlēties problēmu, ar kuru saskaraties, veidu vai tēmu, par kuru vēlaties uzzināt vairāk.
Jūs varat arī apmeklēt viņu zināšanu bāzi, lai iegūtu vairāk informācijas par uzņēmumu un biežāk kopienas uzdoto jautājumu risinājumiem. Tomēr, ja vēlaties iegūt informāciju tieši no kopienas, varat apmeklēt kopienas forumu, lai uzdotu jautājumus kopienai vai pat palīdzētu citiem kopienas biedriem. Ja dodat priekšroku e-pastam, varat sazināties ar Fandom kopienas atbalsta komandu pa e-pastu community@fandom.com. Šo e-pasta adresi uzrauga viņu atbalsta pārstāvji, kuri atbildēs uz jūsu vaicājumu cik drīz vien iespējams.
Jebkurā gadījumā, pārliecinieties, ka sniedzat pēc iespējas vairāk informācijas par savu problēmu vai jautājumu, lai kopienas atbalsta komanda varētu jums efektīvāk palīdzēt. Viņi darīs visu iespējamo, lai ātri atbildētu un sniegtu jums nepieciešamo palīdzību vai norādījumus. Ar šīm iespējām jums vajadzētu spēt sazināties ar Fandom kopienas atbalsta komandu un saņemt nepieciešamo palīdzību.
Beidzot, Fandom ir aktīvs sociālajos tīklos, tāpēc jūs varat sazināties ar viņiem caur Facebook, LinkedIn, Twitter vai Instagram. Kā alternatīvu, jūs varat abonēt viņu YouTube kanālu, lai saņemtu jaunākās ziņas par uzņēmumu un tā aktivitātēm.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
You can request a new password by visiting: https://www.fandom.com/reset-password
(This can also be accessed via the “Forgot Password?” on the login form.)
Enter your username and you will receive an email that includes instructions on how to reset your password.
If you can’t remember your username, check your email inbox for old emails from Fandom – they may include the account name.
But in all cases, you will need to have access to the email address in your preferences. Without that, they won’t be able to verify your identity and you will have to make a new account.
You have likely been logged out because we’ve been rolling out our new account authentication service over the past few weeks – this requires a new login to become active.
If you are running into issues, these pages might assist you:
• I have forgotten my password or username
• I can’t access my account
If you’re having trouble logging into the Fandom App (on iOS or Android), please try uninstalling then reinstalling the app.
In 2021 Fandom introduced a new layout called FandomDesktop. You can modify this layout via Special:Preferences in a few ways:
• Expand the width of the content area
• Collapse the right sidebar
• Pick a dark or light theme, or use the default set by the wiki’s admins
Note that buttons to toggle these options also appear elsewhere. Only logged in users can collapse the right sidebar.
If you encounter an issue, please be sure to report it. You have a number of options to do so:
• If your wiki has a Wiki Representative assigned, be sure to raise issues with them.
• The help desk team is ready to receive any bug reports you may have.
• Their official Discord server has a dedicated #ucx channel for discussing the new experience with other editors, admins, Wiki Reps, etc.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.