Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Exame klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Exame atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Exame klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Exame pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Exame ir galvenais personīgās, profesionālās un uzņēmējdarbības attīstības veicinātājs valstī.
Exame ir galvenais personīgās, profesionālās un uzņēmējdarbības attīstības veicinātājs valstī.
Exame klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, tērzēšanu tiešraidē, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Jūs varat sazināties ar Exame, rakstot viņiem e-pastu, uzsākot tērzēšanu ar tiešsaistes tērzēšanas aģentu viņu tīmekļa vietnē vai atstājot ziņu kādā no viņu sociālo mediju platformām. Ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam, varat izmantot arī zināšanu bāzi.
Varat sazināties ar viņu atbalsta dienestu, rakstot e-pastu uz atendimento@exame.com
Jā, Exame nodrošina tērzēšanas atbalstu. Dodieties uz tīmekļvietni: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br
Exame nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem