Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Emma klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Emma atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Emma klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Emma pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
https://help.myemma.com/s/
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Emma pārstāv tiešsaistes e-pasta mārketinga platformu, kas palīdz uzņēmumiem un organizācijām izveidot un nosūtīt mērķētas e-pasta kampaņas saviem abonentiem. Tas dibināts 2003. gadā un tagad ir daļa no “Campaign Monitor” – starptautiska e-pasta mārketinga uzņēmuma.
Uzņēmums piedāvā daudz dažādu funkciju un rīkus, kas palīdz lietotājiem veidot un pārvaldīt e-pasta kampaņas. Dažas no galvenajām funkcijām ietver “velc un nomet” e-pasta redaktoru, pielāgojamas sagataves, A/B testēšanu, automatizētus darba plūsmas procesus, sarakstu segmentāciju, detalizētu analīzi un atskaišu iespējas. Lietotāji arī var integrēt Emma ar citiem mārketinga rīkiem un platformām, piemēram, Salesforce, Eventbrite un Shopify.
Emma koncentrējas uz lietotājam draudzīgu saskarni, kas ļauj visu prasmju līmeņu lietotājiem veidot efektīvas e-pasta kampaņas. Viņi arī nodrošina papildu resursus, piemēram, tīmekļa seminārus, ceļvežus un klientu atbalstu, lai palīdzētu lietotājiem gūt maksimālu labumu no platformas.
Ja nepieciešams, varat sazināties ar Emma, nosūtot e-pastu uz viņu uzņēmuma e-pasta adresi, zvanot uz viņu kartso līniju vai atstājot viņiem ziņu, izmantojot viņu tiešsaistes čata funkciju. Kā alternatīvu, varat izmantot viņu zināšanu bāzi vai patērētāju forumu, ja dodat priekšroku pašapkalpošanai un vēlaties iegūt informāciju par jaunākajiem tematiem.
Emma piedāvā vairākus veidus, kā klientiem saņemt klientu atbalstu. Viens no galvenajiem veidiem, kā saņemt palīdzību, ir pieprasīt no uzņēmuma tiešsaistes demonstrāciju. To var izdarīt, aizpildot kontaktformu un norādot demonstrācijas sesijas tiešsaistes laiku un datumu.
Emma zināšanu bāze ir galvenais resurss, kurā rast atbildes uz biežāk sastopamajiem jautājumiem un problēmām. Tai var piekļūt, noklikšķinot uz pogas Resursi Emma mājaslapas augšējā labajā stūrī. Šeit atrodami raksti, apmācības un biežāk uzdotie jautājumi, kas saistīti ar dažādām tēmām.
Ja zināšanu bāzē nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, varat iesūtīt Emma klientu atbalsta komandai atbalsta pieteikumu. Lai to izdarītu, dodieties uz kontaktformu un aizpildiet visu nepieciešamo informāciju, tostarp savu vārdu, e-pasta adresi un ziņu, un iesniedziet savu pieprasījumu. Uzņēmuma atbalsta komanda izskatīs jūsu pieprasījumu un atbildēs pēc iespējas ātrāk.
Emma piedāvā arī tiešsaistes čata atbalsta funkciju, kur reāllaikā varat čatot ar klientu atbalsta pārstāvi. Šī funkcija ir pieejama nepārtraukti, un tai varat piekļūt, noklikšķinot uz čata ikonas Emma mājaslapas apakšējā labajā stūrī.
Emma klientiem sniedz arī tālruņa atbalstu. Tālruņa numuru varat atrast Facebook lapā un zvaniet viņiem uz tālruni +1 615-292-5888.
Uzņēmums ir klātesošs arī sociālo mediju platformās, tostarp Twitter, Facebook un LinkedIn, kur varat uzdot jautājumus un saņemt palīdzību no atbalsta komandas.
Ņemiet vērā, ka atbildes laiks var atšķirties atkarībā no jūsu izvēlētās metodes, un dažas problēmas varētu prasīt vairāk laika to atrisināšanai, nekā citas.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem