Dropbox klientu atbalsta kontaktinformācija, tostarp e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs un sociālo mediju atbalsta kanāli.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Dropbox klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Dropbox atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Dropbox klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Dropbox pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
Dropbox atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Diena .
Dropbox zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 1 Stunda .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dropbox ir programmatūra kā serviss (SaaS) veida uzņēmums. Dropbox ir failu hostinga pakalpojums, kas piedāvā mākoņkrātuvi, failu sinhronizāciju, personisko mākoni un klienta programmatūru.
Dropbox klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar Dropbox, nosūtot e-pastu, uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu tīmekļa vietnē, zvanot uz palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar Dropbox var sazināties, aizpildot šo formu: https://www.dropbox.com/support
Jā, Dropbox ir tiešsaites čata atbalsts. Dodieties uz vietni: https://www.dropbox.com/support
Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar to palīdzības līnijām: https://experience.dropbox.com/contact
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem