Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dropbox Palīdzības Dienesta Kontakti

Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Dropbox klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Dropbox atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Dropbox klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Dropbox pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.

Dropbox Klientu Atbalsta Kontakti

Sazināties ar Dropbox klientu atbalstu caur e-pastu

Dropbox E-pasta Atbalsts

https://www.dropbox.com/support

Tērzēt ar Dropbox pārstāvi

Dropbox Tiešsaistes Tērzētavas Atbalsts

Tiešsaistes Tērzētavas Poga Mājaslapā

Piezanīt Dropbox atbalstam

Dropbox Zvanu Centra Atbalsts

https://experience.dropbox.com/contact

Uzziniet vairāk par Dropbox produktiem

Dropbox Zināšanu Bāze

https://blog.dropbox.com/

Sociālo Tīklu Atbalsta Kontakti

Dropbox Instagram

Dropbox Instagram

instagram.com/Dropbox/

Dropbox Facebook Page

Dropbox Facebook Page

facebook.com/Dropbox

Dropbox Twitter

Dropbox Twitter

twitter.com/DropboxSupport

SLA un līgumi

Direktorija

SLA E-pasts

Dropbox atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Diena .

Direktorija

SLA Tiešsaistes tērzētava

Dropbox tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 15 Minūtes .

Direktorija

SLA Zvanu Centrs

Dropbox zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 1 Stunda .

Direktorija

SLA Forums

N/A

Dropbox Noteikumi un Nosacījumi

Dropbox Noteikumi un Nosacījumi

N/A

Dropbox Privātuma Politika

Dropbox Privātuma Politika

N/A

Dropbox Drošības Politika

Dropbox Drošības Politika

N/A

Dropbox GDPR

Dropbox GDPR

N/A

Dropbox Wikipedia Lapa

Dropbox Wikipedia Lapa

N/A

Dropbox Partneru programma

Dropbox Partneru programma

N/A

Atrašanās vieta

BUJ

Kas ir Dropbox?

Dropbox ir programmatūra kā serviss (SaaS) veida uzņēmums. Dropbox ir failu hostinga pakalpojums, kas piedāvā mākoņkrātuvi, failu sinhronizāciju, personisko mākoni un klienta programmatūru.

Kāda veida atbalstu Dropbox piedāvā?

Dropbox klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.

Kā sazināties ar Dropbox?

Varat sazināties ar Dropbox, nosūtot e-pastu, uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu tīmekļa vietnē, zvanot uz palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.

Kāda ir Dropbox e-pasta adrese?

Ar Dropbox var sazināties, aizpildot šo formu: https://www.dropbox.com/support

Vai Dropbox piedāvā tiešsaistes čatu?

Jā, Dropbox ir tiešsaites čata atbalsts. Dodieties uz vietni: https://www.dropbox.com/support

Kā parunāt ar kādu Dropbox pārstāvi?

Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar to palīdzības līnijām: https://experience.dropbox.com/contact

Atgriezties uz Direktoriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju