Dribble Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija: Saņemiet nepieciešamo palīdzību ar Dribble platformas lietošanu, sazinoties ar mūsu klientu atbalsta komandu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Dribble klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Dribble atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Dribble klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Dribble pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
Dribble atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Diena .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dribbble ir sociālo mediju platforma un tiešsaistes kopiena dizaineriem, māksliniekiem un radošajiem profesionāļiem. Mājaslapa ļauj lietotājiem izrādīt savu dizaina darbu, sazināties ar citiem dizaineriem un atrast darba iespējas.
Dribbble 2009. gadā radīja Dens Kederholms (Dan Cederholm) un Ričs Tornets (Rich Thornett), un kopš tā laika tā ir kļuvusi par populāru platformu ar miljoniem lietotāju visā pasaulē. Mājaslapas nosaukums ir vārdu spēle ar vārdu “dribble”, kas apzīmē skicēšanu vai rupju melnrakstu.
Dribbble lietotāji var izveidot profilu un augšupielādēt savu dizaina darbu, kas tiek parādīts galerijas formātā. Citi lietotāji var to apskatīt un atzīmēt ar “patīk” šo darbu, atstāt komentārus un sekot dizainerim. Mājaslapā ir arī darba sludinājumi un pašnodarbinātības iespējas dizaineriem.
Dribbble ir pazīstams ar savu spēcīgo dizaineru kopienu un platformu,radošo profesionāļu darbu izrādīšanai un atpazīstamības gūšanai. Tas ir vērtīgs resurss ikvienam, kurš interesējas par dizainu, vai nu kā karjeras dēļ, vai kā par hobiju.
Ar Dribble varat sazināties pa e-pastu vai atstājot viņiem ziņu kādā no sociālajiem medijiem vai kontaktformā. Kā alternatīva, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu, varat piekļūt viņu zināšanu bāzei.
Ja vēlaties saņemt atbildi uz savu problēmu, kas nav steidzama, varat sazināties ar Dribbble klientu atbalsta dienestu, izmantojot sociālos medijus un nosūtot viņiem tvītā vai tiešajā ziņā (DM) savu jautājumu vai komentāru, jo Dribbble ir oficiāls uzņēmuma Twitter konts. Viņiem ir arī oficiāls Instagram konts @dribbble, kurā varat nosūtīt viņiem ziņu vai komentēt viņu ziņas. Sazināties ar viņiem, izmantojot tiešu ziņapmaiņu vai komentējot viņu ziņas, ir iespējams arī izmantojot viņu oficiālo Facebook lapu.
Ir vērts atzīmēt, ka sociālie mediji var nebūt labākais veids, kā sazināties ar Dribbble steidzamos vai sensitīvos jautājumos. Par šāda veida jautājumiem vislabāk ir sūtīt e-pastu klientu atbalsta komandai uz support@dribbble.com vai izmantot kontaktformu viņu mājaslapā. Tas ir tiešs veids, kā sazināties ar viņu atbalsta komandu, kas varēs sniegt jums detalizētāku atbildi uz jūsu pieprasījumu.
Ja meklējat pašpalīdzības iespējas, varat piekļūt Dribbble zināšanu bāzei, atverot viņu mājaslapu un apakšā noklikšķinot uz saites Atbalsts. Tiks atvērta lapa ar biežāk uzdoto jautājumu sarakstu un rakstiem, kas aptver plašu ar platformu saistīto tēmu loku.
Ja nevarat atrast meklēto informāciju zināšanu bāzē, varat arī izmantot meklēšanas joslu, lai meklētu konkrētus atslēgvārdus vai frāzes. Zināšanu bāzes raksti ir sakārtoti pēc kategorijām, tāpēc varat arī pārlūkot dažādas to sadaļas, lai atrastu vajadzīgo informāciju. Kategorijas ietver tādas sadaļas kā Konta Atbalsts, Dizaineriem un Dribbble Izglītība. Ir pieejams arī kopienas forums ar citu lietotāju padomiem tajā.
Ja jums joprojām ir nepieciešama palīdzība pēc konsultēšanās ar zināšanu bāzi, varat sazināties ar Dribbble klientu atbalsta dienestu, izmantojot e-pastu vai viņu kontaktformu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.