Kontaktinformācija par Deem klientu atbalstu, ieskaitot e-pasta, tālruņa un sociālo mediju kontaktus. Tiek sniegta informācija par Deem pakalpojumiem, piemēram, ceļojumu un izdevumu pārvaldības programmatūru. Uzņēmuma atbalsta komanda ir pieejama dažādos veidos, ieskaitot tālruni, e-pastu un sociālos tīklus. Papildus tiek minēta zināšanu bāzes pieejamība pašpalīdzībai un sniegti saites uz Deem sociālajiem tīkliem.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Deem klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Deem atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Deem klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Deem pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Deem ir programmatūras uzņēmums, kas nodrošina mākoņa risinājumus uzņēmumu ceļojumu, izdevumu un pārvaldības jomā. Deem programmatūra ir izstrādāta, lai vienkāršotu rezervēšanas procesu biznesa ceļotājiem, palīdzētu uzņēmumiem efektīvāk pārvaldīt ceļojumus un izdevumus, kā arī nodrošinātu ieskatu uzņēmuma ceļojumu izdevumos. Deem risinājumus izmanto daudzi lieli uzņēmumi un korporācijas visā pasaulē, lai pārvaldītu savus ceļojumus un izdevumus.
Deem klientu apkalpošanas darbinieki nodrošina šādas atbalsta metodes: tālruņa zvani, sociālo mediju atbalsts, kontaktforma, zināšanu bāze un e-pasts.
Jūs varat sazināties ar Deem, apmeklējot tā mājaslapu, kas atrodas adresē www.deem.com, un noklikšķinot uz iespējas “Sazināties ar mums”, kas atrodas navigācijas izvēlnē apakšā. Tiklīdz noklikšķināsit uz šīs saites, jūs tiksit novirzīts uz mājaslapu, kurā varēsiet iegūt dažādu nodaļu kontaktinformāciju. Varat sazināties ar pārdevēju vai aizpildīt saziņas formu Deem mājaslapu, lai pieprasītu demonstrāciju, ja vēlaties uzzināt vairāk informācijas par Deem piedāvātajām precēm un pakalpojumiem.
Varat nosūtīt e-pastu uz ground.support@deem.com vai aizpildīt atbalsta pieprasījuma formu Deem mājaslapā, ja jums nepieciešama palīdzība saistībā ar problēmu, kas saistīta ar jūsu no Deem iegādātajiem produktiem vai pakalpojumiem. Vislabākais veids, kā sazināties ar Deem pārstāvi steidzamākas problēmas gadījumā, ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības, ir pa tālruni + 888-753-2580. Varat sazināties ar viņu klientu atbalsta komandu, izmantojot šo numuru, un viņi jums palīdzēs atrisināt jebkādas tehniskās problēmas vai pieprasījumus.
Mazāk steidzamu problēmu gadījumā zināšanu bāze var būt laba vieta, kur meklēt vienkāršu risinājumu savam vaicājumam. Zināšanu bāze sastāv no rakstiem, kuros klienti var atrast vienkāršu pamācību vai aktuālu tēmu idejas.
Deem ir arī vairāki sociālo mediju kanāli, kuros viņi publicē jaunumus, atjauninājumus un sadarbojas ar saviem sekotājiem. Daži no viņu galvenajiem sociālo mediju kanāliem ir Twitter kanāls, LinkedIn, Facebook, Instagram. > un YouTube video, kas satur pārdomas rosinošas diskusijas ar nozares līderiem par svarīgām tēmām, piemēram, ilgtspējību, mobilitāti, LGBTQ drošību un daudz ko citu. Šie sociālie mediji sniedz iespēju uzņēmumam Deem sazināties ar saviem klientiem, partneriem un plašāku sabiedrību par saviem produktiem un pakalpojumiem, nozares jaunumiem un uzņēmuma jaunumiem.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.