Ja jums ir nepieciešama palīdzība no Dealer, sazinieties ar mums! Mēs piedāvājam dažādas iespējas sazināties ar mūsu klientu atbalsta komandu, ieskaitot e-pasta atbalstu, tiešsaistes čata atbalstu, telefona atbalstu un sociālo tīklu atbalstu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Dealer klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Dealer atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Dealer klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Dealer pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dealer pārstāv programmatūras uzņēmumu, kas piedāvā digitālā mārketinga risinājumu kokopumu autoindustrijai. Uzņēmums tika dibināts 1998. gadā un tā galvenais birojs ir Burlingtonā, Vermontā, ASV. Dealer risinājumi ietver mājaslapu dizainu un viesošanu, inventāra pārvaldību, interesentu piesaisti, klientu attiecību pārvaldību un digitālo reklāmu. Uzņēmums apkalpo tūkstošiem dīleru visās Amerikas Savienotajās Valstīs, Kanādā un citās valstīs. 2013. gadā Dealer iegādājās uzņēmums Cox Automotive, kas ir uzņēmuma Cox Enterprises, Inc. meitasuzņēmums.
Dealer klientu apkalpošanas komanda sniedz atbalstu ar zvanu centru, sociālajiem medijiem, kontaktformu un pašapkalpošanās zināšanu bāzi.
Varat sazināties ar Dealer vairākos veidos, taču vislabākais variants ir doties uz viņu mājaslapu un aizpildīt formu Sazinieties ar mums , kas atrodas sadaļā Atbalsta pieprasījuma iesniegšana. Alternatīvi uzņēmums piedāvā iespēju pieprasīt demonstrāciju, ja apmeklējat uzņēmuma mājaslapu un dodaties uz lapu www.dealer.com/support/demo, kurā varat ieplānot demonstrāciju. Ja vēlaties uzzināt vairāk par Dealer piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, varat iesniegt formu viņu
mājaslapā, lai pieprasītu demonstrāciju, vai arī varat sazināties ar pārdevēju.
Ja vēlaties saņemt palīdzību no Dealer pārstāvja, varat sazināties ar viņu pa bezmaksas tālruņa numuru + 1-888-895-2994. Izmantojot šo numuru varat sazināties ar klientu atbalsta komandu, un viņi var jums palīdzēt tikt galā ar jebkuriem tehniskajiem sarežģījumiem vai jautājumiem.
Ja jums nepieciešama jebkāda veida palīdzība saistībā ar jūsu precēm vai pakalpojumiem, varat sazināties ar atbalsta personālu, izmantojot oficiālos sociālo mediju kontus. Uzņēmums darbojas pakalpojumos Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube un Instagram. Šie konti tiek izmantoti, lai dalītos ar uzņēmuma jaunumiem, produktu atjauninājumiem, nozares ieskatiem un citu atbilstošu saturu. Klienti un sekotāji var arī izmantot šīs platformas, lai sazinātos ar uzņēmumu un uzdotu jautājumus vai sniegtu atsauksmes.
Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi – zināšanu bāze ir noderīga tiem, kas meklē pašapkalpošanās palīdzību – tiem noderēs apmācību un informācijas raksti.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.