Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Dashlane klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Dashlane atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Dashlane klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Dashlane pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Paroļu pārvaldnieks mājai, mobilajam, uzņēmumam. Saglabājiet visas paroles, personisko informāciju un maksājumus.
Paroļu pārvaldnieks mājai, mobilajam, uzņēmumam. Saglabājiet visas paroles, personisko informāciju un maksājumus.
Dashlane klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, tiešsaistes čats, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar Dashlane, nosūtot tiem e-pastu, uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu viņu tīmekļa vietnē vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar viņu atbalstu var sazināties, rakstot e-pastu uz support@dashlane.com.
Jā, Dashlane ir tiešsaistes čata atbalsts. Dodieties uz lappuses leju: https://support.dashlane.com/hc/en-us un atrodiet čata pogu.
Dashlane nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem