Mercedes-Benz Group piedāvā dažādas saziņas iespējas klientiem, ieskaitot kontaktinformāciju e-pastam, tiešsaistes čatam un tālrunim, kā arī sociālo tīklu kontaktus. Mājas lapā ir arī informācija par uzņēmumu, tā produktiem un pakalpojumiem. Lietotājiem piedāvājas dažādi saziņas kanāli, lai sazinātos ar uzņēmumu, ieskaitot e-pastu, čatu, tālruni un sociālos tīklus. Tiek sniegta arī informācija par uzņēmuma atrašanās vietu un kā sazināties ar tiem, izmantojot dažādus saziņas kanālus.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Mercedes-Benz Group klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Mercedes-Benz Group atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Mercedes-Benz Group klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Mercedes-Benz Group pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Daimler AG ir vācu daudznacionāla auto korporācija, kas ražo luksusa automobiļus un komercauto. Daimler galvenais birojs atrodas Štutgartē, Vācijā, un tas ir Mercedes-Benz, luksusa automobiļu zīmola, mātesuzņēmums.
Daimler oficiālajā mājaslapā Daimler.com ir pieejama informācija par uzņēmumu, tā produktiem un pakalpojumiem. Tā ietver informāciju par Mercedes-Benz automobiļiem, furgoniem, kravas automašīnām un autobusiem, kā arī uzņēmuma finansu pārskatiem, korporatīvās atbildības iniciatīvām un jaunumiem. Mājaslapā ir arī karjeras iespējas un sadaļa investoriem.
Jūs varat sazināties ar Mercedes-Benz Group, nosūtot e-pastu, čatojot ar viņiem tiešsaistē, sazinoties ar viņu karstājām līnijām, vai publicējot komentāru kādā no viņu sociālo mediju lapām.
Ir vairāki veidi, kā klienti var sazināties ar starptautisko automobiļu ražotāju Mercedes-Benz Group. Varat sazināties ar viņiem, arī zvanot uz viņu klientu atbalsta tālruni +49 711 17-0 (starptautiskajiem zvanītājiem). Varat arī sazināties ar Mercedes-Benz Group klientu atbalsta personālu pa e-pastu, nosūtot ziņu uz dialog@mercedes-benz.com vai aizpildot kontaktformu viņu mājaslapā.
Turklāt jūs varat sazināties ar Mercedes-Benz Group, izmantojot sociālo tīklu vietnes, piemēram, Facebook, Twitter un LinkedIn. >. Ja meklējat paskaidrojošus vai apmācības videomateriālus, YouTube sociālo mediju kanāls ir piemērota vieta, kur tādus meklēt. Varat arī sazināties ar Mercedes-Benz Group pa parasto pastu un nosūtīt
vēstuli uz uzņēmuma galveno biroju Štutgartē, kas atrodas Vācijā.
Ikdienā jūs varat sazināties ar Mercedes-Benz Group klientu apkalpošanas nodaļu, apmeklējot viņu mājaslapu un aizpildot tur pieejamo tiešsaistes kontaktformu. Labākais veids, kā saņemt ātru padomu, ir apmeklēt uzņēmuma sociālos medijus un risināt problēmu tur vai izmantot uzņēmuma tiešsaistes čata funkciju galvenajā mājaslapā. Izvēlieties pieeju, kas vislabāk atbilst jūsu prasībām un vēlmēm.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.