Kā sazināties ar Daimler Palīdzības Dienestu Latvijā - e-pasts, tālrunis un sociālie tīkli.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Mercedes-Benz Group klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Mercedes-Benz Group atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Mercedes-Benz Group klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Mercedes-Benz Group pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Daimler ir viens no lielākajiem premium klases automobiļu ražotājiem un pasaulē lielākais kravas automobiļu ražotājs ar globālu tvērienu.
Daimler ir viens no lielākajiem premium klases automobiļu ražotājiem un pasaulē lielākais kravas automobiļu ražotājs ar globālu tvērienu.
Daimler klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, zvanu centru un sociālo mediju atbalstu.
Varat sazināties ar Daimler, nosūtot e-pastu, zvanot uz to palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām.
Ar viņu atbalstu var sazināties, rakstot e-pastu uz dialog@daimler.com.
Nē, Daimler nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruni +49 711 17 0.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem