Saņemiet palīdzību no CARTO komandas! Sazinieties ar mums pa e-pastu, zvanot vai sociālajos tīklos. Mēs esam šeit, lai jums palīdzētu izmantot mūsu platformu un piedāvāt labāko servisu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar CARTO klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar CARTO atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši CARTO klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar CARTO pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CARTO ir mākonī balstīta platforma ģeogrāfiskās informācijas izpētei un telpisko datu analīzei. Tā ļauj lietotājiem vizualizēt, analizēt un gūt ieskatus ģeotelpiskajos datos, izmantojot kartes un citas vizualizācijas. CARTO nodrošina dažādus rīkus un iespējas darbam ar telpiskajiem datiem, tostarp datu importu un eksportu, ģeokodēšanu, telpisko analīzi un datu vizualizāciju.
Ar CARTO lietotāji var izveidot interaktīvas kartes un ģeotelpiskās vizualizācijas, veidot pielāgotus informācijas panelus un atskaites un kopīgot savus secinājumus ar citiem. Platformu izmanto uzņēmumi, valdības un organizācijas dažādās nozarēs, tostarp nekustamā īpašuma, mazumtirdzniecības, transporta un citās, lai pieņemtu labākus lēmumus, izmantojot atrašanās vietas datus.
CARTO piedāvā zināšanu bāzi, kas ir visaptverošs dokumentu, pamācību un biežāk uzdoto jautājumu nodrošināšanas resurss, kas paredzēts, lai palīdzētu lietotājiem sākt darbu ar platformu un novērst problēmas. Lietotāji var sazināties ar CARTO atbalsta komandu, izmantojot e-pastu vai zvanot, un atbalsta komanda parasti atbild vienas darba dienas laikā. Uzņēmums arī nodrošina apmācību un profesionālo pakalpojumu sniegšanu, lai palīdzētu lietotājiem labāk izmantot platformu. Tas ietver darba uzsākšanu, konsultācijas un pielāgotus izstrādes pakalpojumus. Uzņēmums ir aktīvs arī sociālajos mediju platformās, kur lietotāji var uzdot jautājumus un saņemt palīdzību.
Labākais veids, kā sazināties ar CARTO, ir ieplānot 20 minūšu demonstrācijas zvanu kopā ar uzņēmuma ekspertiem. Varat nosūtīt e-pasta ziņu CARTO atbalsta komandai uz support@carto.com vai zvanīt pa tālruni +1 917-463-3232. Viņi parasti atbild vienas darba dienas laikā. CARTO zināšanu bāze nodrošina dažādus resursus, tostarp rakstus, apmācības un BUJ, lai palīdzētu novērst problēmas un uzzināt vairāk par platformu. CARTO darbojas sociālajos medijos, tostarp Twitter un LinkedIn, un jūs varat sazināties ar viņiem arī izmantojot šos kanālus. Varat aizpildīt kontaktformu CARTO mājaslapā, lai iegūtu papildu informāciju vai atbalstu. Kopumā CARTO piedāvā virkni atbalsta iespēju, lai palīdzētu lietotājiem saņemt nepieciešamo palīdzību.
Carto klientu apkalpošanas komanda ir apņēmusies nodrošināt izcilu apkalpošanu saviem klientiem. Viņi piedāvā 24/7 atbalstu pa tālruni, čatu un e-pastu, kā arī lepojas ar zinošu padomdevēju-ekspertu komandu. Komanda ir apņēmības pilna ātri reaģēt uz klientu pieprasījumiem laikus un profesionāli. Ar Carto uzņēmumi un privātpersonas var izmantot jaunāko kartēšanas tehnoloģiju un saņemt norādījumus no pieredzējušiem speciālistiem.
Video apraksts: Šajā video tiks apspriesti jaunie mārketinga tendences un iespējas. Tiks runāts par sociālo mediju reklāmu, influencer mārketingu un tiešsaistes reklāmas stratēģijām. Skatītājiem tiks sniegta informācija par to, kā izmantot šīs tendences savā uzņēmējdarbībā un kā uzlabot savu mārketinga stratēģiju.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.