Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar CARTO klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar CARTO atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši CARTO klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar CARTO pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CARTO ir Programmatūras kā Pakalpojuma (SaaS) mākoņdatošanas platforma, kas nodrošina GIS, tīmekļa kartēšanu un telpisko datu zinātnes rīkus.
CARTO ir Programmatūras kā Pakalpojuma (SaaS) mākoņdatošanas platforma, kas nodrošina GIS, tīmekļa kartēšanu un telpisko datu zinātnes rīkus.
CARTO klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar CARTO , nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar viņu atbalstu varat sazināties, rakstot e-pastu uz support@carto.com.
Nē, CARTO nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruni +1 917-463-3232.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem